jotain colalla lantrattukuraajuonut
-90 luvulla, kossua ja cocacolaa
en ole cocacolan ystävä, en juo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jotain colalla lantrattukuraajuonut
Cuba libre lienee ainoa drikki, missä tuo cola menee mukavasti.Aloin miettimään milloin on ollut viimeksi niin kova tarve krapulan hankkimiselle että olisin jotain colalla lantrattu kuraa juonut. Jekkukolaa ehkä joskus 2007-08![]()
ka:to @Saatana mitä meikäMustis osti
katso liitettä 261040
Mustis
View: https://www.youtube.com/watch?v=1hmrg74Z44M
Millähän sanoilla tuota pitäisi googlettaa?
Onko mitään, mitä ei voi yhdistää vodkaan?Tillivodkaahan on kanssa
En osaa sanoa, tuli fbssä vastaan tuo kuva.Millähän sanoilla tuota pitäisi googlettaa?
Hieno laite kyllä, mikä sitten onkaan.
Muotoiluun nähty vaivaa ainakin. Joku hätäsempi olis ehkä tehnyt vähän suorempia linjoja ainakin "ohjaamoon"
Onko mitään, mitä ei voi yhdistää vodkaan?
Tilli alkoi kuulostaa yllättävän hyvältä vaihtoehdolta..Olen aikoinaan joutunut juomaan ”tasty” nimisen vodkashotin. Siinä vodkapullossa lillui kokonainen kala. Teisti.
katso liitettä 261046
en ole cocacolan ystävä, en juo!
Oho! Oliko vielä halavalla?
Ei kyllä yhtään pässimmän näköönen tuokaan väritys![]()
Olen yrittänyt vähentää mutta pepsimaxia tai rainbow cola laittia menee varmaankin 0,5-1L päivässä.
Et varmaan halua kuulla tätä, mutta oksennus+korona on tän joulun2023 kombo ilmeisesti yleisemminkin.Nyt kiertää jo masussa ja oksettaa.
Siis toiset pämppää ja rellestää ja minä kärsin seuraukset
#kamalinjoulukoskaan
Ei mitään tuollaista kovaa. Kyllä tuolla varmasti rusakko pihalla kaatuisi. Tai sit minkin lopetusaseeksi loukkuun mökillä. Mitähän Reinikainen sanoisi haastattelussa, jos nuo mainitsisi perusteeksi 600NE luvan hankkimiseenOnko pukilta luvassa mitään kovia paketteja, kaksoisluodikkoa tms?
![]()
Tämähän näyttää mielenkiintoiselta
View: https://www.instagram.com/reel/C054Pu6tgZo/?utm_source=ig_web_copy_link

olen niin vieroittunut sokurista, että esinmerkiksi kyrön tastingissa ensin kun maisteltiin juuri ja kaksi viskiä niin niiden jälkn gini raakana oli niin ällöttävän makeaa makuuni että en pystyny juoda sitä lirua mitä lasissa oli kokonaan
Perusteeksi tietysti "big game africa"Ei mitään tuollaista kovaa. Kyllä tuolla varmasti rusakko pihalla kaatuisi. Tai sit minkin lopetusaseeksi loukkuun mökillä. Mitähän Reinikainen sanoisi haastattelussa, jos nuo mainitsisi perusteeksi 600NE luvan hankkimiseen
Hintahan on ihan passeli.. Mitähän Sylvin TOS-kivuille kävisi, jos tuon kävisi Laukaisemassa molemmat piiput vaikka 2s sisään![]()