Siinähän sitä ois offarin puuhalauantai. Ensin takapihalla ampumapaini ja sen jälkeen sisälle olutmaisteluun.Sylvin kanssa pitäisi järjestää Kaivuriin olut-tasting. Siellä olisi asiantuntevaa raatia paikalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän sitä ois offarin puuhalauantai. Ensin takapihalla ampumapaini ja sen jälkeen sisälle olutmaisteluun.Sylvin kanssa pitäisi järjestää Kaivuriin olut-tasting. Siellä olisi asiantuntevaa raatia paikalla.
Silloin kai pitäs herjata ajoitusta/nokka-akselin asentotunnistinta...@Lonewolf ei käynnisty kuu7 vieläkään.
Ohjainlaite on tarkistettu, ei mitään vikakoodeja ja ajettu varmuuden vuoksi tehdasohjelmat uudestaan.
Mysteeri ratkaisijalle luvatut pullakahvit on korotettu konjakkipulloon.
Alettu epäillä että jako olisi hypännyt...tosin en ole itse etes perehtynyt millainen jakopää siellä on.
Niinhän sitä luulis... Entiijä, mystinen juttu.Silloin kai pitäs herjata ajoitusta/nokka-akselin asentotunnistinta...
Silti väitän että erotan ainakin Tullamoren vaikka silmät kiinniNo, turhaan näistä palstalla kirjoittelee, mutta minä kyllä uskallan väittää, ettet varmasti erota sokkona sitä Tullamorea luotettavasti, kun sulla on yhtään isompi joukko niitä irkkuja mukissa, etkä tiedä mitä juot.
Kannattaa kokeilla. Se oma makuaisti on hyvin harvalla niin tarkka kuin kuvittelis ja se vaan vaikuttaa ihan hemmetisti makukokemukseen, kun tiedät mitä juot.
Silti väitän että erotan ainakin Tullamoren vaikka silmät kiinni
Uskallan mennä sen verran väittämääsi vastaan, että Koffin kykenee jokainen erottamaan joukosta, sikäli kun maistuu pääasiassa vedelle, ei niinkään oluelle.
Yllätysmuna vielä johonkin väliin. Siihen luotan, että erottuu viskistä.no kenwoodhan tekee sinulle sokkomaistelun, sekaan joku helppo tunnistettava kuten jaska
vai maistuuko joku muu yhtä paljon banaanille?
Yllätysmuna vielä johonkin väliin. Siihen luotan, että erottuu viskistä.
Minä taas olen ihan varmasti varmempi, että olette väärässäMinä taas oon ihan varma, että sitten kun niitä kotimaisia lagereita on mukissa ilman etikettejä sen viis, kuus, niin jokainen ei kyllä erota Koffia sieltä.

Aikamoinen masokisti. Keskimäärin ~10€/pv maksanut siitä että tulee paha mieli.
maksanut siitä että tulee paha mieli.
Aika useasti, jollei viikoittain, täällä ilmoitetaan kuinka taas mentiin yksin nukkumaan. Ehkä tulkitsin asian väärin?tarkenna, en ymmärrä
Housut nilkoissa alusta loppuun.Ensin takapihalla ampumapaini ja sen jälkeen sisälle olutmaisteluun.