Kokeile nyt eka ite ja ruvetaan sen jälkeen vasta miettimään vedonlyöntiä ja miten suuren joukon puolesta oot valmis lyömään vetoa.Minä taas olen ihan varmasti varmempi, että olette väärässä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile nyt eka ite ja ruvetaan sen jälkeen vasta miettimään vedonlyöntiä ja miten suuren joukon puolesta oot valmis lyömään vetoa.Minä taas olen ihan varmasti varmempi, että olette väärässä![]()
Ehkä tulkitsin asian väärin?
Ihan hyvin on kasvanut ja sinne se on parturin lattialle säännöllisin väliajoin saksittu.mites se seekkerin takatukka on kasvanu?
Olisko 3 x 2 metriä ja kaksi moista. (peililiukuovet vaatekaapeissa)Onpa teitillä iso peili.
Luonnollisesti.Olisko 3 x 2 metriä ja kaksi moista. (peililiukuovet vaatekaapeissa)
Se oli kyllä aivan jees. Kyttää kun luppoaikaa.Ennole kyllä nähnyt sitä ensimmäistäkään.
Pitäis varmaan hommata joku räppänä mistä se näkkyy... Luppoaikaa toki on.Se oli kyllä aivan jees. Kyttää kun luppoaikaa.