Mitähän siinä menisi, joku 15 vuotta? Koulu 6v, erikoistuminen 6v (vai onko thx kirurkia 5? entiiä) ja vähän kokemusta että "johtavana sieluna".
Käsipareja...luulen että jäsen invis osaa vastata paremmin noihin pumppuhommiin, jos olen tulkinnut oikein niin ollut niissä mukana paljon enemmän kuin minä(*).
Mutta ymmärtääkseni veri-aivoesteen aivopuolella on nukkumatti ja invis, veripuolella ymmärtääkseni noissa letkutushommissa on yleensä pari thx kirurkia (toinen ottaa siirteitä kun toinen avaa konepeltiä, letkujen veto sitten yhdessä?) plus 1(-2) hoitajaa ja yksi hoitaja joka hakee sitä mitä tarvitaan.
(*) oma kokemukseni on siis kerta kun istuin oyssin sydänsalissa päivystysaikana kattomassa kun aloteltiin päivystysohitusta. En ymmärtäny yhtään mitään mitä tapahtu kun sydän-keuhkokoneen letkuja viriteltiin..
Minun hommissa on siis pääosin kädet veressä kaksi ihmistä jos ihan minimillä mennään + passari + anehoitaja + nukkumatti (joka voi vaeltaa salista toiseen). Eli 5 ihmistä osallistuu tavalla tai toisella. Sikäli tosiaan kun olen ymmärtänyt niin pumppupuolella on vähän enemmän tuota väkeä yleensä paikalla.