Huomisellekin lupaa ihan ok keliä, ajattelin lähteä pilkille.Onnistunut maaliskuu-imitaatio.
Vehkeetkin on korjattu edellisen reissun jäljiltä, oli pari tilannetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomisellekin lupaa ihan ok keliä, ajattelin lähteä pilkille.Onnistunut maaliskuu-imitaatio.
Aika lailla sama + lumenluonti tuosta meidän etupihalta / parkkikselta. Päivätirsatkin kerkes vetään, kun tuppaa olemaan näemmä tätä univelkaa jatkuvasti viikolta.Tänään kävelylenkkeilyä suoritettu. Sen jälkeen penkkiurheilua. Naisten hiihdossa kyllä hyvää vaihtelua kärjen suhteen.
Loppupäivän voisi vaikka syöpötellä ja laiskotella.
Ei pysty, ei kykene. Se on mitä se on. #oloBooooooooring...
Keksi välillä jotain uutta.
Niinku vaikka "ostin 40 vuotta vanhan nelivetoisen tojotan #koskamävoin".
Mitähän siinä menisi, joku 15 vuotta? Koulu 6v, erikoistuminen 6v (vai onko thx kirurkia 5? entiiä) ja vähän kokemusta että "johtavana sieluna".Kauanko muuten menee, siitä kun pamahtaa ensimmäisenä aamuna fuksipallerona yliopiston paraatiovesta sisälle, että pystyy olemaan vaativimman pään sydänoperaation johtavana sieluna. Montako käsiparia siihen ohitusleikkaukseen tarvii edes. Thorax- ja verisuonikirurgin? Ja puolijoukkueellisen muuta apuvoimaa.
No ei hlvtissä, mutta mietinpähän vain, että onko meitä täällä suhteellisesti kuinka paljo, ku eikös jäsen V:lläki vasta ollu synttärit...Joo, se varsinainen päivä on huomenna.
Ja älkää nyt ryhtykö laatimaan mitään tähtikarttaennusteita.
Muutama päivä pitäs käyä töitä paiskimassa alkavalla viikolla, menin lupautumaan...Huomisellekin lupaa ihan ok keliä, ajattelin lähteä pilkille.
Vehkeetkin on korjattu edellisen reissun jäljiltä, oli pari tilannetta.
32v vanha yota ei lähtenyt tänään ensi yrittämällä käyntiin. Oli seissyt jotain kolme viikkoa kun piti odotella osia Japanista ja ollu muutenkin kaiken helevetin näköstä.Booooooooring...
Niinku vaikka "ostin 40 vuotta vanhan nelivetoisen tojotan #koskamävoin".
Kauanko muuten menee, siitä kun pamahtaa ensimmäisenä aamuna fuksipallerona yliopiston paraatiovesta sisälle, että pystyy olemaan vaativimman pään sydänoperaation johtavana sieluna. Montako käsiparia siihen ohitusleikkaukseen tarvii edes. Thorax- ja verisuonikirurgin? Ja puolijoukkueellisen muuta apuvoimaa.
Pumpuissa on pääasiassa kaksi kirurgia aina, toinen preparoi sekä on jeesinä, ja toinen on pääoperatööri. Lisäksi salissa on 1-2 anestesialääkäriä ja aina kaksi anestesiahoitajaa (anestesia- ja perfuusiohoitaja) pitämässä ihmisen hengissä että kestää leikkauksen. Ne on oikeasti aika saakelin hurjan näköisiä avoimena. Siihen päälle vielä operatöörin tukena toimivat instrumentoiva hoitaja sekä valvova hoitaja. Eli itse leikkaustuvan puolella hommaan osallistuu 7-9 ihmistä.Mitähän siinä menisi, joku 15 vuotta? Koulu 6v, erikoistuminen 6v (vai onko thx kirurkia 5? entiiä) ja vähän kokemusta että "johtavana sieluna".
Käsipareja...luulen että jäsen invis osaa vastata paremmin noihin pumppuhommiin, jos olen tulkinnut oikein niin ollut niissä mukana paljon enemmän kuin minä(*).
Mutta ymmärtääkseni veri-aivoesteen aivopuolella on nukkumatti ja invis, veripuolella ymmärtääkseni noissa letkutushommissa on yleensä pari thx kirurkia (toinen ottaa siirteitä kun toinen avaa konepeltiä, letkujen veto sitten yhdessä?) plus 1(-2) hoitajaa ja yksi hoitaja joka hakee sitä mitä tarvitaan.
(*) oma kokemukseni on siis kerta kun istuin oyssin sydänsalissa päivystysaikana kattomassa kun aloteltiin päivystysohitusta. En ymmärtäny yhtään mitään mitä tapahtu kun sydän-keuhkokoneen letkuja viriteltiin..
Minun hommissa on siis pääosin kädet veressä kaksi ihmistä jos ihan minimillä mennään + passari + anehoitaja + nukkumatti (joka voi vaeltaa salista toiseen). Eli 5 ihmistä osallistuu tavalla tai toisella. Sikäli tosiaan kun olen ymmärtänyt niin pumppupuolella on vähän enemmän tuota väkeä yleensä paikalla.
Älkäämme unohtako myöskään toimenpiteen toteuttamiseen liittyvää tukipalveluporukkaa eli välinehuoltajia ja laitoshuoltajia.Minun hommissa on siis pääosin kädet veressä kaksi ihmistä jos ihan minimillä mennään + passari + anehoitaja + nukkumatti (joka voi vaeltaa salista toiseen). Eli 5 ihmistä osallistuu tavalla tai toisella.
Ei. Muistaakseni pääsi Suomeen asti, mutta oli niin sooseissa ettei pystyny keikkaa vetämään. Tai sit muistan väärin. Mut kyllä hän elossa sillon oli vielä.Kerkesikö hän menehtyä enne keikkaa
Nahkahaupitsi varmaan monestikin.Onkohan monast ase lauenna hotellilla![]()