Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Negative. Lapsen jäljiltä kiinteät tissit on muisto vain ja pyöreiden pakaroiden tilalle on tullut joku leveä hirveä lattana lerppu levy.Ainoa pyöreä kumpu on jäljellä keskivartalossa. Ja poskissa.
No ne kiinteähköt D-kupit kyllä löytyyÄlä unohda mahtikankia ja misuilla a-luokan pakaroita sekä kiinteitä d-kupin tissejä.
Tarkemmin kun luet, niin juuri kertoi vaihtaneensa.Vaihdat sen natsipakastimen johonkin
Kuvia, tai ei uskota.Negative. Lapsen jäljiltä kiinteät tissit on muisto vain ja pyöreiden pakaroiden tilalle on tullut joku leveä hirveä lattana lerppu levy.Ainoa pyöreä kumpu on jäljellä keskivartalossa. Ja poskissa.
Ens kerralla sitten.
Ens kerralla sitten.

Nytkö se Sylvin kuuppa sekosi. Juuri kun itärajallakin on tilanne päällä.
Ai niinku Terminator kakkosen loppu, kun Arskan peukalo nousee laavasta? Se kyllä sai raavaan miehenkin herkistymään.Katsojana odottaa, että elokuva tarjoaisi elämyksen, joka jollakin tavalla koskettaa sielua.
Taisi olla sulaa rautaa, mutta joo, hieno kohtaus.Ai niinku Terminator kakkosen loppu, kun Arskan peukalo nousee laavasta? Se kyllä sai raavaan miehenkin herkistymään.
Herää tietty kysymys, että miksi ostaa läppäriä, jos tarkoitus on pelata, kun ovat taas pöytäkoneisiin nähden aika heikkoja hinta-laatusuhteen puolesta. Ts. millaista tehoa saat rahalla. Plus eivät ole oikein enää mitään kannettavia, kun painavat plus lämpenevät hemmetisti.On se vaan taas kerran myönnettävä, että kehitys kehittyy, on nimittäin näin pelikäytössä tämä uusi läppäri aikalailla 400% tehokkaampi/kyvykkäämpi tapaus kuin tuo 4v vanha edeltäjänsä. Hankintahinnat näillä aikalailla samoissa, joten senkin puolesta tohtii verrata toisiinsa suoriltaan.
Joo, siis kyllä, siellä sulattamollahan se loppukohtaus käydään, mutta jotenkin se on kai aina ollu mun päässäni "laavaa" :DTaisi olla sulaa rautaa, mutta joo, hieno kohtaus.
Minä en ole katsonut yhtään Terminator-elokuvaa, mutta tuon kohtauksen olen joskus nähnyt.Ai niinku Terminator kakkosen loppu, kun Arskan peukalo nousee laavasta? Se kyllä sai raavaan miehenkin herkistymään.
Ai niinku Terminator kakkosen loppu, kun Arskan peukalo nousee laavasta?