Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahtavan vöyriä porukkaa offarilla. Nuin vain piironginlaatikoista löytyy viikkorahaa sen viistonnia. Eikä palvelusväelläkään ole helppoa, pesutuvassa joutuvat povarit ja jamesonien taskut kollaamaan läpi, ettei mene tonninsetelit selluksi. Mikäli sattuu itse solmimaan kengännauhat on vaarana se, että rintataskusta tippuu kivitalon arvon verran setelirahaa.
Eikä siinä kaikki, penkistä nousee 200kiloa millon vaan.
Mulla on kotona ehkä kolme euroa hiluina😁

Aliisankaan pakaroita emme ole vielä ketjussa nähneet

😳

Mulla ei ole edes Instassa omaa kuvaa. Pitäisikö alkaa laittamaan?

Eikä niissä minun pakaroissa ole paljoa nähtävää. Tai saattaa niissä olla liiankin paljon nähtävää, miten sen nyt ottaa.
Sitä paitsi mulla on Niken tennishame treenihame, eikä täällä offarilla tykätä Nikestä.

Itsehän en ole nikeisti poliittisista syistä, vaan muuten vain Nike-obsessio sillä tasolla, että olen heidän sivustollaan jäsenasiakas.

Herää tietty kysymys, että miksi ostaa läppäriä, jos tarkoitus on pelata, kun ovat taas pöytäkoneisiin nähden aika heikkoja hinta-laatusuhteen puolesta. Ts. millaista tehoa saat rahalla. Plus eivät ole oikein enää mitään kannettavia, kun painavat plus lämpenevät hemmetisti.

Joo joo, tiedän, että vituttaa, kun netissä sanot jotain ostaneesi, niin aina se on jonkun mielestä paskaa, mutta piti nyt saada kirjoittaa :D
Kyllä tämä läppäri hoitaa monta muutakin asiaa, pelaaminen on vain yksi tehtävistä. Pöytäkoneissa vituttaa just se, että ne on sidottu siihen pöytään. Minä kun tykkään pelata sohvalla, sängyssä, ruokapöydässä ja vaikka vessassa, niin tämä 2kg painava masiina kulkee näppärästi kuitenkin mukana. Sama homma sit kun töiden puolesta on komennuksella, niin kivasti menee illat hotellissa kun on viihdettä mistä valita.

Ei tässä toki ole kuin RTX 4060 näytönohjaimena ja Ryzen 5 7640HS prossuna, joten 4k ultra-asetuksilla ei toki luonnistu, mutta enpä minä sitä tältä odotakkaan.

Nikestä.
Tuli mieleen, että jonkun dokkarin nähnyt Michael Jordanista. Oli uran alkuvaiheessa kysellyt adidasta sponsoriksi. Siellä oli joku pomo ajatellut ettei kannata, koska Jordan on liian lyhyt päästäkseen NBA:n huipulle. Nike tekikin sitten megadiilit ja tuottoa tuli kohtuudella molemmille osapuolille. Ja taitaa tulla edelleen.

Eikä niissä minun pakaroissa ole paljoa nähtävää. Tai saattaa niissä olla liiankin paljon nähtävää, miten sen nyt ottaa.
Sitä paitsi mulla on tennishame treenihame
images-12.webp

Tuli mieleen, että jonkun dokkarin nähnyt Michael Jordanista. Oli uran alkuvaiheessa kysellyt adidasta sponsoriksi. Siellä oli joku pomo ajatellut ettei kannata, koska Jordan on liian lyhyt päästäkseen NBA:n huipulle. Nike tekikin sitten megadiilit ja tuottoa tuli kohtuudella molemmille osapuolille. Ja taitaa tulla edelleen.

Piti ihan googlata, että kuinka kääbik on kyseessä ja näemmä tämä 3 miljardin omaisuuden kerryttänyt liikehenkilö on 198 cm lyhyt. Onneksi sai hyvät kengät, niin ylsi korille.

michael-jordan-classic-dunk-hzziryly0b36txbh.jpg

Mullapa on Adidasta JA Nikeä.

joskus jopa päällä yhtäaikaa!!!

Aliisankaan pakaroita emme ole vielä ketjussa nähneet
Ihan kuin niitä ei olisi täällä nähty ollenkaan! Finkun, Eventan ja minun pyllyni synttäripäivänä myös #kunnossamyösnelikymppisenä #andgotpicstoproveit

Ainoa pyöreä kumpu
on edelleen pylly. 🍑

-Ajattelin pistäytyä pitkästä aikaa katsomassa mitä tänne kuuluu - näemmä ei muutoksia. 😄

Itselleni kuuluu edelleen hyvää, kuinkas muuten. :)
fpk3sBs.png

Back
Ylös Bottom