Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja Puuilo! Jalallani olen astunut heidän kauppaan monta kertaa. Taitaa olla touko- ja lokakuu kun muistavat omistajaa. OletTe myös omistaja?

juujuu, mutta sielä Minäkin olen piipahtanut: kahtesti

Screenshot 2023-12-08 at 12.46.21.webp

Minulla myös jostain syystä kun johonkin tuontyyliseen kauppaan on asiata niin se on aina motonet

#paikkakunnalla kin vaihtoehtoja on biltema ja puuilo ja jula ja rusta? ja vieläköhän on muitakin, onko rusta senmoinen

mutta motonetin pihaan kurvaan aina kun jonkun tilpehöörin tarve iskee

Viime aikoina on tullut välillä mieleen, että semmoinen kunnon "nyt perkele teette niinkuin sanotaan" istunto tiimille voisi tehdä hyvää. Olen erittäin joviaali esihenkilö, mutta kun toistuvista pyynnöistä huolimatta vaan jätetään sellaisia vähemmän kivoja (tikettien ratkominen) hommia tekemättä, niin alkaa hermot menemään. Edes tiimin saksalaiset jäsenet eivät osaa ottaa komentoja vastaan.

Perkele. Donnerwetter. No more mister nice guy.

Olispa kaljaa.
No joo, riippuu tietty vähän tiketeistä, mutta veikkaisin, että harva siitä perus ylläpitoskenaariosta tykkää, että lyödään tulipalokiireellä joku asiakkaan vikatiketti eteen, joka koskee jonkun toisen 5 vuotta sitten kirjoittamaa mokkulaa, joka bugittaa ja joka pitäs osata korjata asap. Ja koodissa ei riviäkään kommentteja tai mitään dokkareita missään, mitä kys. mokkulan pitäs oikein toimiessaan tehdä.

Tai sitten joku asiakkaan henkilö kyselee jotain tosi spesifiä tai vaihtoehtoisesti kummallista johonkin speksiin tai toimintaan liittyen, mistä saat sitten ruveta kyseleen pitkin taloa, että kuka tän on määritelly ja mitä tästä on sovittu.

Että ei nuo aina mitään kauhean mielekästä hommaa ole, mutta kyllähän noi tehdä tarvii, jos on sovittu ylläpidosta, ettei siitä pääse mihinkään.

onko rusta senmoinen

Enämpi mattoja ja paistinpannuja. Sinne voi mennä iskemään naisia.
Meillä lähellä puuilo ja rusta, puuilosta saa poranterät ja perustyökalut tms mitä tavallinen iminen tarvitsee satunnaisesti, pari halpiskonetta olen ostanut monitoimityökalun ja nurmikkotrimmerin, ihan hyvin ovat toimineet. Kova sutina siellä tuntuu aina olevan.

Enämpi mattoja ja paistinpannuja. Sinne voi mennä iskemään naisia.
Meillä lähellä puuilo ja rusta, puuilosta saa poranterät ja perustyökalut tms mitä tavallinen iminen tarvitsee satunnaisesti, pari halpiskonetta olen ostanut monitoimityökalun ja nurmikkotrimmerin, ihan hyvin ovat toimineet. Kova sutina siellä tuntuu aina olevan.
Ihan asiallinen se puuilon 4t vaijeritalja hintaansa nähden. Viimeksi sellaisen hakenut.

kyllä sitä pitäisi vain uskaltaa elämässä!

eilen ehtoolla kun katselin "silläsilmällä" niin mielessä oli että nokian renkaita kokorahalla

olis hyvät viikkorahat tänään tehny niillä kaupoilla!

Minkätakia jalkojen treenaaminen on niin raskasta ja tylsää? Mitään edistystäkään ei tapahdu. Tulee vaan hiki ja polviin sattuu ☹

Nyt menee loppupäivä ihan vaan sohvalla pötkötellessä.

Ei ole edes mitään herkkua.

Kävin hiihtämässä. - 9 astetta. Merinokerrasto, tekninenkerrasto, hiihtohousut. Ei paha persauksen jäätyminen, mutta kylmää otti. Lenkki 1h 7 min.

Mitään edistystäkään ei tapahdu.

Minulla ainkin tapahtuu merkittävä kasvupyrähdys aina kun pesaisen farmarinhousut, 40asteessa

ei meinaa pesunjälkeen jalkaan mahtua ja kyykistyminen kenkien jalkaan laittamiseksi vasta piukalta tuntuukin

Back
Ylös Bottom