Laardi
VIP
Ja Puuilo! Jalallani olen astunut heidän kauppaan monta kertaa.
Kerran olen astunut ko. kauppaan. Toista kertaa ei tapahdu. Pelkkää roskaa ja paskaa. Liimapuulevytkin oli kieroja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Puuilo! Jalallani olen astunut heidän kauppaan monta kertaa.
Ja Puuilo! Jalallani olen astunut heidän kauppaan monta kertaa. Taitaa olla touko- ja lokakuu kun muistavat omistajaa. OletTe myös omistaja?
No joo, riippuu tietty vähän tiketeistä, mutta veikkaisin, että harva siitä perus ylläpitoskenaariosta tykkää, että lyödään tulipalokiireellä joku asiakkaan vikatiketti eteen, joka koskee jonkun toisen 5 vuotta sitten kirjoittamaa mokkulaa, joka bugittaa ja joka pitäs osata korjata asap. Ja koodissa ei riviäkään kommentteja tai mitään dokkareita missään, mitä kys. mokkulan pitäs oikein toimiessaan tehdä.Viime aikoina on tullut välillä mieleen, että semmoinen kunnon "nyt perkele teette niinkuin sanotaan" istunto tiimille voisi tehdä hyvää. Olen erittäin joviaali esihenkilö, mutta kun toistuvista pyynnöistä huolimatta vaan jätetään sellaisia vähemmän kivoja (tikettien ratkominen) hommia tekemättä, niin alkaa hermot menemään. Edes tiimin saksalaiset jäsenet eivät osaa ottaa komentoja vastaan.
Perkele. Donnerwetter. No more mister nice guy.
Olispa kaljaa.
onko rusta senmoinen
Ihan asiallinen se puuilon 4t vaijeritalja hintaansa nähden. Viimeksi sellaisen hakenut.Enämpi mattoja ja paistinpannuja. Sinne voi mennä iskemään naisia.
Meillä lähellä puuilo ja rusta, puuilosta saa poranterät ja perustyökalut tms mitä tavallinen iminen tarvitsee satunnaisesti, pari halpiskonetta olen ostanut monitoimityökalun ja nurmikkotrimmerin, ihan hyvin ovat toimineet. Kova sutina siellä tuntuu aina olevan.
Oliko homeista? Voisikin maistaa pitkästä aikaa homeista piparia..
Voisikin pitkästä aikaa
Eip.Oliko homeista? Voisikin maistaa pitkästä aikaa homeista piparia..
Taitaapi olla poliittinen lakko. Laillisia ne ilmeisesti onEikös noilla ole työehtosopimukset voimassa? Silloinhan ne on laittomia lakkoja...
Mitään edistystäkään ei tapahdu.
Aika kylmä tuuli tänään.Kävin hiihtämässä. - 9 astetta. Merinokerrasto, tekninenkerrasto, hiihtohousut. Ei paha persauksen jäätyminen, mutta kylmää otti. Lenkki 1h 7 min.