Kunhan tuo Wind River loppuu niin unille.Täällä lähinnä ns. taustalla pyörii. Sit nuo Veteraanien juttelut Ylipäällikön kanssa katson. Urheilija Naiset sillä Sivusilmällä vilkuilen![]()
Rennerillä 45-70 vipulukko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunhan tuo Wind River loppuu niin unille.Täällä lähinnä ns. taustalla pyörii. Sit nuo Veteraanien juttelut Ylipäällikön kanssa katson. Urheilija Naiset sillä Sivusilmällä vilkuilen![]()
Kyllähän mestari aina säväyttää. Tossa ei määritelty mitä säväyttäminen pitäis merkitä?
Äänestin Jussia eilen, mutta annoin nyt toisenkin äänen kun jutun aukaisin toistamiseen.
Toinen salkku tuliaisiksi isännälle, toinen on itselle, niinku normaalistiki ku menee kaverin luo iltaa istumaan.Onkohan juomat omaan käyttöön vai lahjaksi Salelle ja Jenskulle?
Mitä meikäläinen huomas noista artisteista, niin taustabändin yhdellä jäbällä oli varsin makea Juha Ruokankaan tekemä kitara :DErika Vikmanilla oli hillittömät megabossomit linnanjuhlien jatkoilla. Ja kainalokarvat. Olikohan karvainen tussukin?
Ihan varmasti jos on kainalokarvatErika Vikmanilla oli hillittömät megabossomit linnanjuhlien jatkoilla. Ja kainalokarvat. Olikohan karvainen tussukin?
Onko klonkswagen nyt siellä akkutarkistuksessa...?Ajelen nyt kaksi päivää Audi A6. Mutta jotenkin ärsyttävää kun ei saanut sähköautoa sähköauton tilalle! Nyt mä joudun käydä tankilla kun palautan tuon, sehän on hiton kallista!
Joo, tai huomenna vasta. Tänään ne laittaa vielä jonkun sisälokasuojan ja kauttimen ja huomenna tarkistelee akkujaOnko klonkswagen nyt siellä akkutarkistuksessa...?
Upottaako ne sen akun veteen jotta nähdään pitääkö vettä? Meni yöunet ku oon miettinyt miten se tiiveys tarkistetaan.Joo, tai huomenna vasta. Tänään ne laittaa vielä jonkun sisälokasuojan ja kauttimen ja huomenna tarkistelee akkuja
Ihan varmasti jos on kainalokarvat![]()
Ajelen nyt kaksi päivää Audi A6. Mutta jotenkin ärsyttävää kun ei saanut sähköautoa sähköauton tilalle! Nyt mä joudun käydä tankilla kun palautan tuon, sehän on hiton kallista!
Mä en tiedä. Pitääkin tyhmänä kysyä kun hakee autonUpottaako ne sen akun veteen jotta nähdään pitääkö vettä? Meni yöunet ku oon miettinyt miten se tiiveys tarkistetaan.
Jotenkin sellainen kutina että "tarkistettiin silmämääräisesti että akun kotelo on ehjä"Mä en tiedä. Pitääkin tyhmänä kysyä kun hakee auton![]()
Saat salasanan järjestelmään. Salasana ei toimi. Yksikään devops ei ole töissä.
Taidan lähteä kaljalle.