Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän mestari aina säväyttää. Tossa ei määritelty mitä säväyttäminen pitäis merkitä?
Äänestin Jussia eilen, mutta annoin nyt toisenkin äänen kun jutun aukaisin toistamiseen.

Silloin pitää korjata omaa lääkitystä, jos äänestän Halla-ahoa missään. (muoks. pahimpien intopersujen varalle: tuon kyseisen äänestyksen tiimoilta ei kiinnosta kyllä mikään muukaan ehdokas)

Eilen linnanjuhlatkin hävis leffamaratonille ja sen jälkeen Poolin Mosconi Cupille. Hetken taisin leffan ja biliksen välissä vilkuilla.

Equalizer 3 ja tuorein Mission Impossible ihan toimivaa räimettä. Violent Night vähän erilainen joulupukkileffa.

Kyllähän mestari aina säväyttää. Tossa ei määritelty mitä säväyttäminen pitäis merkitä?
Äänestin Jussia eilen, mutta annoin nyt toisenkin äänen kun jutun aukaisin toistamiseen.

Nyt kun itsekin äänestin Halla-Ahoa toisen kerran niin hokasin että ylivoimainen kakkonen Harkimo yli 30%. Tainnut olla pieni maaottelu Suomi-Venäjä informaatiovaikuttamisessa, veikkaan muutama hullu klikkaillu toisiaan vastaan läpi yön.

Ajelen nyt kaksi päivää Audi A6. Mutta jotenkin ärsyttävää kun ei saanut sähköautoa sähköauton tilalle! Nyt mä joudun käydä tankilla kun palautan tuon, sehän on hiton kallista!

Ajelen nyt kaksi päivää Audi A6. Mutta jotenkin ärsyttävää kun ei saanut sähköautoa sähköauton tilalle! Nyt mä joudun käydä tankilla kun palautan tuon, sehän on hiton kallista!
Onko klonkswagen nyt siellä akkutarkistuksessa...?

Joo, tai huomenna vasta. Tänään ne laittaa vielä jonkun sisälokasuojan ja kauttimen ja huomenna tarkistelee akkuja
Upottaako ne sen akun veteen jotta nähdään pitääkö vettä? Meni yöunet ku oon miettinyt miten se tiiveys tarkistetaan.

Ihan varmasti jos on kainalokarvat 🤢

Mitä vikaa tässä?

Härskiä tämä. Mulla kun oli klonskvagen akkuvaihdossa kolme päivää sain tilalle id buzz! En olis halunnu palauttaa.

Back
Ylös Bottom