Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käytin tän edellisen viestin jälkeisen ajan itsetutkisteluun, ja kyllähän mua alkaa vituttamaan, jos kapulat ei luista.
Mietin just sitä millasta pertsan suksijaa tuolla on, niin ymmärrän kyl, että monet suosittelee helppoja suksia, kun niitä lähinnä siirrellään alla.
Voitelukamat löytyy vapaan vermeille, joten sit noihi pertsan huoltovälineisii pieni panostus.
Ja tosiaan hyvät monot ja sauvat. Urheilu on ikävää, jos välineet huonot.
Jos karvasuksiin päädyt, niin tällä ohjeella mä oon sen 150-250km talvessa perinteistä hiihtänyt.

20231204_141934.webp

Olen aina ollut ihan uskomattoman paska tuossa lajissa. Penkkikin ollut samoissa lukemissa usein. Ja hauiskääntö.

Männäviikolla yritin pitkästä aikaa perinteista. Ei mahtuneet jalat käsien väliin koska pallit.
Itellä savolaismalliset vitjapallit niin mahtuvat olemaan ongelmitta. Pyydä rouvaa jeesimään ennen mavereeniä😁

Veikkaisin, että yleisössä enempi NAISta kuin perusmetalliörinäkeikalla.

voikohan olla sama kun behmin, en suko

sielähän nimittäin kun kävin Miesten wc:ssä ulostamassa virtsat: olin ainoa Mies sielä, kaikki muut asioijjat NAISia

Veikkaisin, että yleisössä enempi NAISta kuin perusmetalliörinäkeikalla.

mokoma muuten etellen eniten vosuihin vetoava metalli, muutenkin ollu syyskauden korjaamon GAYkoista ylinvoimaisesti kovin

Back
Ylös Bottom