Ei edes mennyt, vaan se yhtäkkiä vaan välähti mieleen. Tai no, aliohjautuuhan tuo golffi joka risteyksessäMenikö yli vai ali?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei edes mennyt, vaan se yhtäkkiä vaan välähti mieleen. Tai no, aliohjautuuhan tuo golffi joka risteyksessäMenikö yli vai ali?
Jos karvasuksiin päädyt, niin tällä ohjeella mä oon sen 150-250km talvessa perinteistä hiihtänyt.Käytin tän edellisen viestin jälkeisen ajan itsetutkisteluun, ja kyllähän mua alkaa vituttamaan, jos kapulat ei luista.
Mietin just sitä millasta pertsan suksijaa tuolla on, niin ymmärrän kyl, että monet suosittelee helppoja suksia, kun niitä lähinnä siirrellään alla.
Voitelukamat löytyy vapaan vermeille, joten sit noihi pertsan huoltovälineisii pieni panostus.
Ja tosiaan hyvät monot ja sauvat. Urheilu on ikävää, jos välineet huonot.
Onko Paavilla parveke?Johtuuko Pakkiksella aina näkyvä Tosi Isojen Miesten Vaatekaupan mainos jotenkin Herr Doktorista![]()
Mulla nykyään aliohjautuu kun on noita väärän vetosiaKännissä välillä yliohjautuu.
Onkohan mikään aliohjautunu koskaan, ei varmaan..
Liittyy vahvasti:Vitsit mä tunnen itseni blondiksi mutta nyt hoksasin kumpi on yliohjautuminen ja kumpi aliohjautuminen! Kauan piti elää hoksata tämäkin.
Itellä savolaismalliset vitjapallit niin mahtuvat olemaan ongelmitta. Pyydä rouvaa jeesimään ennen mavereeniäOlen aina ollut ihan uskomattoman paska tuossa lajissa. Penkkikin ollut samoissa lukemissa usein. Ja hauiskääntö.
Männäviikolla yritin pitkästä aikaa perinteista. Ei mahtuneet jalat käsien väliin koska pallit.
onniin kova biisi, että oliskohan ennenäkemätön temppa piipahtaa GAYkalla?
suosituksia?
View: https://www.youtube.com/watch?v=9LxZdpLHfcw
Veikkaisin, että yleisössä enempi NAISta kuin perusmetalliörinäkeikalla.
Eikös tämän ole aikanaan joku rallikuski tiivistänyt: Aliohjaa= keula osuu puuhun, yliohjaa= perä osuu puuhun tms.Vitsit mä tunnen itseni blondiksi mutta nyt hoksasin kumpi on yliohjautuminen ja kumpi aliohjautuminen! Kauan piti elää hoksata tämäkin.