Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Icepukkia tai vastaavaa, kun ton meidän mäen vetää kuitenkin jossain
Ostin vuosi siten Icebugin nastattomat pitopohjakengät. On hyvät - suorastaan erinomaiset!!! Ekat kengät oli vähän pienet, joten postitin takaisin ja tilasin yhtä kokoa isommat. Aivan täydellisen mukavat jalassa. En kokenut netistä tilaamista hankalaksi joten suosittelen kokeilemaan Icebugia.
20231202_221720.jpg

En kokenut netistä tilaamista hankalaksi joten suosittelen kokeilemaan Icebugia.
Minä oon ihan varmasti tehnyt osani nettiostamisessa ja paljonko oon kantanu tavaraa postista himaan ja takas :D

Mut ei tosiaan kenkiä viiti lähteä netistä tilaan, kun tosson yhden alamäen päässä ostoskeskus, jossa voi sovittaa sopivat saapikkaat jalkaansa, niin säästää just tuon edes takas kantelun, kun ei sopinutkaan jotkut jalkaan.

Minulla on lumiaikaan aina "mannesaappaat" ja villasukat BMW:n peräkontissa. Ei koskaan tiedä, milloin jää pakkasella matka kesken, niin varmasti tarkenee lompsia lähimpään taloon.

Edit.

Minulla on tunnetusti huono maku, mutta nuo on jo ihan hienot. Jos on herkästi palelevat varpaat, niin akulla lämpeävät sukat vielä noihin lisävarusteeksi.
Ajattelin siirtyä niihin vasta 60-vuotiaana.
Käytän noita martenseja talvisin, mutta ois kivat semmoset lämpöiset saappaat mitkä sais vaan vetäistä jalkaan.

P.S vastamelut ei ilm. blokkaa riittävän napakoita pieruja (toim. huom. ääntäkään siis). Luulin, että saa lasketella rauhassa, kun emäntä luurit päässä, mutta kääntyikin pää aika nopsaan.

P.S vastamelut ei ilm. blokkaa riittävän napakoita pieruja (toim. huom. ääntäkään siis). Luulin, että saa lasketella rauhassa, kun emäntä luurit päässä, mutta kääntyikin pää aika nopsaan.
Olikohan vastamelutoiminto sittenkään päällä, on vain uskotellu sulle ettei kuuntele mitä puuhaat.

Himpskutti kun tekisi mieli hankkia kammellinen heavy kitara jossain oikein riehakkaassa kasarikuosissa.

Oisko tämmönen riittävän riehakas kuosi:

Samalta sepältä, joka teki tuon mun customin. Tuolla on noita kuvia enemmän, jos on fabo-tunnarit:

Linkki

Jestas että on komeita tuotoksia! Tuolta myöhempi vihertävä v-tyylinen herätti enemmän kiihkoa, mutta oikeastaan kaikki muut muistutti taas siitä ettei sitä tiedä yhtään minkälaisen haluaa. Tai tietää, haluaa kaikki.

Oliko se joku B.B Korhonen Special?
edit. oho, laukes ennenaikaisesti. Hetko, editoin.

edit2. ja noniin :D ei, tää oli tämmönen perus moderni superstrato. Mutta Korhosen esikuvan B. B. Kingin tyylinen ES-335 pitää joskus ehkä saada kokoelmaan. Ovat vaan perusmallitkin (jos originaali Gibsonia haluaa) aika tyyriitä..

Jestas että on komeita tuotoksia! Tuolta myöhempi vihertävä v-tyylinen herätti enemmän kiihkoa, mutta oikeastaan kaikki muut muistutti taas siitä ettei sitä tiedä yhtään minkälaisen haluaa. Tai tietää, haluaa kaikki.
Joo, mua taas ois houkuttanu pirusti just tuo kuvan kitara, joka oli myynnissä, mutta ei ollu oikein rahaa irrottaa.

Mut teetän todennäköisesti tuommoisen kasarihenkisen, vaahteraotelautaisen vielä Mannisella. HSS-mikeillä ja ei kyllä ehkä lukkotallalla, kun ei vaan kestä silmä. Pitää kysyä, miten tuo tahrittu vaahteraotelauta on tehty.

Vokotin tarmo yöjuoksuissa on ihailtavaa. Ei minua saa enää nykyään millään Jumpeen tuolleen notkumaan.

sitä se on kun markkinaaaarvo internetissä, lue:tinner, on täydellinen number Uno

ei mitään toivoa kohdata imisiä muualla kun elävässä elmässä, ja sitä Minun kotiolot eivät tarjoile

annan esimerkin: tänään sattumalta istuin pöytään missä oli tuoppi olutta mutta vapaa paikka, no ämä tuoppi olutta paljastui NAISen tuopiksi keyä olen kellarissa jo useamman illan aikana ihaillut:silläsilmällä

hieman juopuneena jopa yritin puhua hänelle: aivan turhaan! hän ei yhtään ollut vastaanottvainen Minun keskusteluun #valitettavasti

Back
Ylös Bottom