Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin kaffetauolla terdellä istuskelemassa. Takasin toimistoon, jossa 24.7 astetta lämmintä ja tuntuu helvetin kylmältä. Parempil lyödä kone kii ja mennä takas terdelle.

Katselin juuri kämppää 16 kerroksesta. Voisi tulla itku jos hissi olisi rikki.

No siis mulla on kämppä kerroksessa 17 ja kävelen sen ylös 2-3 kertaa viikossa kun ei ole kantamuksia. Helvetin hyvää treeniä.

Minäkin tarkenen nyt hihattomassa ja shortseissa. 😁 (y)

IlmanVillasukkia.webp

#IlmanVillasukkia

No siis mulla on kämppä kerroksessa 17 ja kävelen sen ylös 2-3 kertaa viikossa kun ei ole kantamuksia. Helvetin hyvää treeniä.

Mulla kun on etureppu, takareppu ja pari sivusalkkua ihan omasta takaakin.

lddfWv1.png

Ulkolämpötila varjossa.

Ei ole koiraharrastajan kelit. Tympeää olla valtaosa päivästä sisällä - en halua koiralle lämpöhalvausta enkä itsekään oikein kestä aurinkoa.

Toivottavasti tämä kaikki purkautuu pian kunnon ukkoskuurona ja palattaisiin sellaiseen n. +17 varjossa -kesään!

e. Enkä muuten talvella valita kylmyydestä! Siihen on helppo sopeutua ja lämpimät vaatteet ovat ihania. Eivät kovin nättejä tai seksikkäitä mutta ihania!
Liian kuumat kesät ovat vain niin blääh.

Viimeksi muokattu:
palattaisiin sellaiseen n. +17 varjossa -kesään!

eikä! tuollaiseen lämpöönhän ihmiset kuolee! masennukseen

sitten voimme palata tuollaiseen, kun esimerkiksi Minä olen kyllääntynyt katselemaan NAISia kesähepenissä! vielä se,hetki,ei ole lähelläkään

nyt olen kotona välisuihkussa ja kohta lähden takaisin ydinkeskusttaan katselemaan imisiä

Ei kai kahviin lirahtanut sitten pirtua? :ROFLMAO:
T. Ylilääkäri Kaikkonen
Ylilääkärille voin ilmoittaa, että tänä vuonna nautitut alkoholiannokset; edelleen 0.
Mutta meni ehkä tarpeettoman paljon kofeiinia; ensin kahvia ja sitten vihreää teetä.
Kovin paljoa en kyllä saanut aikaiseksi. Sen mitä pitikin mutta hyvin, hyvin vähän.

eikä! tuollaiseen lämpöönhän ihmiset kuolee! masennukseen

sitten voimme palata tuollaiseen, kun esimerkiksi Minä olen kyllääntynyt katselemaan NAISia kesähepenissä! vielä se,hetki,ei ole lähelläkään
En kiellä etteikö syksy olisi erityisen vaikeaa aikaa henkisesti myös minulle mutta kesä voi olla kesä vaikka olisi vähemmänkin lämmintä.
Ja ihan varmasti näkyy naisia kesähepeneissä vaikka lämmintä olisi +15! -Koska ne kesästä nauttijat ottavat siitä kaiken irti, kunhan edes vähän paistaa.

Minullakin on nyt päällä joku mekontapainen koska helle. -Kertoo vain siitä, että mitään koirapuuhia ei pysty harrastamaan; koirahommissa ollaan housut jalassa.

lddfWv1.png

Ulkolämpötila varjossa.

Ei ole koiraharrastajan kelit. Tympeää olla valtaosa päivästä sisällä - en halua koiralle lämpöhalvausta enkä itsekään oikein kestä aurinkoa.

Toivottavasti tämä kaikki purkautuu pian kunnon ukkoskuurona ja palattaisiin sellaiseen n. +17 varjossa -kesään!

e. Enkä muuten talvella valita kylmyydestä! Siihen on helppo sopeutua ja lämpimät vaatteet ovat ihania. Eivät kovin nättejä tai seksikkäitä mutta ihania!
Liian kuumat kesät ovat vain niin blääh.
Täysin samoilla linjoilla. Mä nautin kyllä nykyään jo ite lämmöstä, vaikka hikoilenki ku pieni tai iso sika. Mut koiralle on kyllä tukalaa. Onneks on kesäloma ja mä oon tämmönen yökyöpeli niin ollaan käyty öisin sit kunnon lenkit 😁👌

Back
Ylös Bottom