Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katselin juuri kämppää 16 kerroksesta. Voisi tulla itku jos hissi olisi rikki.
Siltä tääkin vahvasti tuoksuu. Jotain alkoholia seassa niin haihtuu iholta aika nopeesti kyllä.Piparminttuöljyllä on myös vastaavaa vaikutusta. Pitääkin käydä ostamassa! Sitä pari tippaa ihoöljyyn tai kosteusvoiteeseen ja hieroo iholle.
No siis mulla on kämppä kerroksessa 17 ja kävelen sen ylös 2-3 kertaa viikossa kun ei ole kantamuksia. Helvetin hyvää treeniä.
Mulla kun on etureppu, takareppu ja pari sivusalkkua ihan omasta takaakin.
nyt hihattomassa ja shortseissa
Ei kai kahviin lirahtanut sitten pirtua?Hammasharjaan ihan rauhallisesti bepanthenia.
Ehkä kuitenkin työkoneen avaamisen sijaan vielä kahvia.
palattaisiin sellaiseen n. +17 varjossa -kesään!
Ylilääkärille voin ilmoittaa, että tänä vuonna nautitut alkoholiannokset; edelleen 0.Ei kai kahviin lirahtanut sitten pirtua?
T. Ylilääkäri Kaikkonen
kuvia mustista shortseista ja tavallisesta mustasta topista
En kiellä etteikö syksy olisi erityisen vaikeaa aikaa henkisesti myös minulle mutta kesä voi olla kesä vaikka olisi vähemmänkin lämmintä.eikä! tuollaiseen lämpöönhän ihmiset kuolee! masennukseen
sitten voimme palata tuollaiseen, kun esimerkiksi Minä olen kyllääntynyt katselemaan NAISia kesähepenissä! vielä se,hetki,ei ole lähelläkään
Täysin samoilla linjoilla. Mä nautin kyllä nykyään jo ite lämmöstä, vaikka hikoilenki ku pieni tai iso sika. Mut koiralle on kyllä tukalaa. Onneks on kesäloma ja mä oon tämmönen yökyöpeli niin ollaan käyty öisin sit kunnon lenkit![]()
Ulkolämpötila varjossa.
Ei ole koiraharrastajan kelit. Tympeää olla valtaosa päivästä sisällä - en halua koiralle lämpöhalvausta enkä itsekään oikein kestä aurinkoa.
Toivottavasti tämä kaikki purkautuu pian kunnon ukkoskuurona ja palattaisiin sellaiseen n. +17 varjossa -kesään!
e. Enkä muuten talvella valita kylmyydestä! Siihen on helppo sopeutua ja lämpimät vaatteet ovat ihania. Eivät kovin nättejä tai seksikkäitä mutta ihania!
Liian kuumat kesät ovat vain niin blääh.
Mut koiralle on kyllä tukalaa.
Viilennysmatot toimii joo, sisällä pärjätään oikein hienosti mutta ulkona on vaikeeta.Toimiikohan nämä koirien viilennysmatot? Sinun koira on niin iso, että pitäisi varmaan olla joku kangas välissä, ettei kynsäise puhki.