Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulle, joka jaksaa ihan hyvin kuunnella yhdeksän minuutin biisejä, joissa ei tapahdu juuri mitään... Scooter on muka vähän liian yksinkertaista. Suorastaan inhoan sitä fisubiisiä*, joka oli valtava hitti. Mutta onhan se silti kova omassa genressään, varma tunnelman nostattaja* melkeinpä bileisiin kuin bileisiin.

:oujee:

*Ja korvamadon jättäjä. Nyt teilläkin soi päässä:

"Na naa naa na na naa... na naa na na naa naa na na naa..." 🐟

😁

@Alicia mites tämmönen?

No tuossahan on juuri sellaista kivaa tapahtumattomuutta, mutta biisi kasvaa kuitenkin koko tuon seitsemän minuutin ajan. :)

catjam-cat-dancing.gif

No ainakin erilainen. :)(y)

Ei ole missään tapauksessa "yksinkertaista bilemusiikkia, joka toimii melkein kaikille".
Tai jos on, niin en ole ihan varma haluanko osallistua niihin bileisiin. 😅

Pikkuisen tuollaista ärsyttävää häröilyä mausteeksi, herättelemään tai tekemään taiteellista vaikutelmaa, mutta loppujen lopuksi sanoisin, että kokonaisuudessaan varsin tasapainoinen meininki. Ja kyllä tässä ollaan hyvinkin elossa, raskaasta saundista huolimatta. :)

main-qimg-c459f7035242d76c2aa9e06f63e54333

E. Mulla jäi video katsomatta, kun keskityin kuuntelemaan. Piti ottaa uusiksi. 😁
E2. Ja vielä kolmannen kerran. Vaikka ei nyt taas olla ihan siellä "minun mukavuusalueellani", niin onhan tämä nyt silti hyvä biisi.

Viimeksi muokattu:
Tuossa Shiningin videolla taisi muuten vilahtaa Artekin Karuselli-tuoli, joka on kyllä muotoiltu sen näköisesti, että sen pitäisi olla hyvä istua, mutta ei se minusta siltikään ole. Sopii varmaan jonkun tietyn mittaisille ihmisille, mutta kun en ole sen mittainen, niin ei sovi minulle.
Eipä sillä, ihan hyvä kun en tykkää, sillä tuokin on niitä jakkaroita, joihin minulla ei olisi edes varaa. 😁

Mini magnum. Manteli.
Okei sitten ei hätää.

Pirkan takia oon nyt hammaslääkärissä juurihoitoon menossa. En käsitä miten paikka voi irrota jäätelöä syödessä. Mutta pirkan vika selvästi. Siinä on kans tuommoisia sattumia niin nielaisin sen irronneen paikankin ihan huomaamatta.

Eiks ihmisil oo nykyään enää mökkejä mihi mennä juhannukseks? Ajattelin että hieno juhannus kotona kun kylillä ei ketää. Paljuilen munasilteen. Mutta just nyte on kaikki kylän kakarat mun terdellä leikkimässä 😩

Back
Ylös Bottom