Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lasissa ja tölkissäMissä kaken ruokajuomat.
. Ehkäpä sigge vielä iltaan.
Enköhän mäkin vielä illalla toisen, kun ehtoota tulee istuttuaEhkäpä sigge vielä iltaan.
Pistäkäähän tuloksia kehiin. Saatana että mulla meni pleksit huuruun kun akka heitti 36 pistettä.tikkakisaa
Vaikka ei nyt taas olla ihan siellä "minun mukavuusalueellani", niin onhan tämä nyt silti hyvä biisi.
Mölkkyä temmottu. Sillä kapulalla on oma mieli.Pistäkäähän tuloksia kehiin. Saatana että mulla meni pleksit huuruun kun akka heitti 36 pistettä.
Oliko tulokseen puhallettu kerroin?Pistäkäähän tuloksia kehiin. Saatana että mulla meni pleksit huuruun kun akka heitti 36 pistettä.
Kuulostaa tutulta, ja vaihdoin maisemaa...Ois ja vielä kun työvoima ei jatkaisi loman jälkeen toisiin duuneihin, niin helpottais tuplasti. Meillä toimari tuppaa omille tutuille "kavereileen" myymään keikkaa sen enempiä kyselemättä, tulee vaan sähköpostiin viestiä et hoitakaa. Tiiä sit onko vaihtuvuudella ja keikan ohi myynnillä joku korrelaatio, sen verran lyhyt on vielä oma pesti ko. firmassa et hankala varmaksi sanoa.
Eihän ne sinne muksuja mukaan ota, rauha katoais...Eiks ihmisil oo nykyään enää mökkejä mihi mennä juhannukseks? Ajattelin että hieno juhannus kotona kun kylillä ei ketää. Paljuilen munasilteen. Mutta just nyte on kaikki kylän kakarat mun terdellä leikkimässä![]()
Ei ollu kesäkisat tällä kertaaOliko tulokseen puhallettu kerroin?
siitä taidetta vähän pidemmäksi sessioksi