Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei oliko jollain kujua, olikohan speden tms vintiöiden video mikä tarvisi löytää.

Toinen on mustavalkoinen jossa ne menee johkin tupaan tms pirttiin ja kyselee kylän kovinta tappelupukaria tai jotain vastaavaa voimien mittelöön.

Toinen video on missä kaks äijää kävelee grillin jonon ohi ja alkaa juomaan jotain jaffaa tms?

Jos tiedätte niin ilmoittakaa kiitos! 🤣

Videosta tulee kyllä väkisinkin mieleen jäsen J ja akkuhuoltoa kylppärissä.
Tuli hyvä akku pitkäksi aikaa. Taisi mennä useemman vuoden vielä iloisesti käyttökulkineessa. :LOL:

Muistan elävästi tilanteen, kun akkuliikeen myyjä kauhisteli kuinka poltan koko talon. Taisin sanoa tekeväni homman tallissa ovi auki. Totuus: kokeellisella innokkuudella kylppärissä.

Niin, uutta sopparia tehdessä kannattaa sopia samalla ekan vuoden lomista.
Riippuuhan se toki myös työnantajasta ja uuden tekijän neuvotteluasemasta.

Aikaisemmassa vaihdossa oli tyytyminen 10 päivään maksettua lomaa, mutta nyt viimeks oli helpompi ottaa asenne, että ilman täysiä lomia ei vaihdu talo.

Nyt lähdet luontoon reippailemaan. Keräät samalla leppäkerttuja omalle plantaasillesi.
Hyiyök.

Leppiksiä löyty äkkiä sisältä puolen kymmentä, muutama ulkona, toukkia ja munia enemmän.

e: "liikuin" kyllä "luonnossa", eli kävin tekemässä juNppaa kuntoilusalin ulkosalilla.

täältä kun tuo vokot osaa noiden videoiden etsimisen taidon, niin mahtaisiko löytyä jostain Lapinlahden lintujen sketsi, missä ollaan kasvitieteelisessä puutarhassa ja ensiksi tulee lihansyojäkasvi ja seuraavaksi kasvinsyöjäliha?

Huonompaan suuntaan on menty, tulos 1980 m. Mutta ehkä tästä voisi suunta olla vain ylöspäin.
Tänään meni 2270 m. Mähän sanoin, että suunta on vain ylöspäin. Viime vuoden lopulla aloin kiinnittämään huomiota treenamiseen kävin pp-ergometria testissä josta sain tulokseksi huono kunto sain fyssarilta kullan arvoisia ohjeita maltilliseen treenamiseen ja niillä opeilla olen lisännyt liikuntaa. Tästäkin suunta on ylöspäin.

Edellisen ja tän viestin väliseen aikaan mahtuu passiivista aikaa ja satunnaisesti harrastettua liikuntaa ja pari kertaa meni motivaatio treenamiseen.

Nyt minua ollaan laittamassa johonkin ryhmätoimintaan. Kuulemma muiden ihmisten seura on niin tervehdyttävää. En kehdannut sanoa, että koen useimmat muut ihmiset helvatan tyhminä ja rasittavina 🙄

No, olen kuitenkin valmis kokeilemaan kaikenlaista. Ryhmätoiminta alkaa vasta syksyllä, niin ei heti tarvitse kuunnella pälätystä. Minulle sopisi paremmin eläinavusteinen terapia, jossa voisi rapsuttaa lammasta tai taluttaa ponia yms.

Eilen kävin duunipaikalla. Oli kiva haistella sairaalahajua ja rupatella työkavereiden kanssa. Jos aika oli mahdollisesti jo kullannut muistoja asiakaspalvelutyöstä, niin äkkiä realiteetin taso palautui 😖

Minulle sopisi paremmin eläinavusteinen terapia, jossa voisi rapsuttaa lammasta tai taluttaa ponia yms.
Ota ryhmätoimintaan mukaan "koira" ja taluta sitä ympäriinsä.

1655461585386.webp

Tai mene rapsuttamaan muita ryhmäläisiä. :barefoot:

Back
Ylös Bottom