Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää vähän Kiedikseltä.No siis tää Danzig! Uuuuhh!!!
katso liitettä 241722
Tosiassa kiva vaan katella kuvia. Liian lyhyt mies mun makuun.
Tsilit on hengissä, tosin kirvoja on ulkona ihan vitusti. No niin on chilejäkin.Onkohan tsilit kuollu, onko irma käyny kastelemassa niitä?
No kyllähän sitä voi juoda kaljaa ja runkata, jos siltä tuntuu.Laardilla oli tuossa toi kaljan juonti. Kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta. Tai naisethan kai osaa multitaskatakin![]()
Se on nuorena aloitettava.No mitä vittua
Ja vielä, älä jätä humaltunutta kaveria yksin vedenvaraan. Edes sinne paljuun tai poreammeeseen.30-vuotias mies jäi yksin paljuun, kun muut lähtivät – palatessa heitä odotti järkyttävä näky https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008887227.html
1. Jos juot viinaa, älä mene vesille. Edes paljuun.
2. Älä harrasta kalastusta. Älä ainakaan yksin, iäkkäänä, päihtyneenä äläkä ilman pelastusliivejä.
3. Älä ui äläkä veneile yksin, jos olet yli 80-v tai sinulla on vakavia sairauksia.
Pysytään pinnalla.
Synninpäästö, ei irtipäästö.Minä kun oon aina kuvitellu että se mela kulkee miehillä matkassa koko elämän![]()
Huonosti pedattu, jos ei oo lomia sovittu sopparia tehessä.10 viikkoa loman alkuunonneksi oli pari viikkoa iskälomaa jemmassa muutoin olisi vedetty 2 vuotta ilman taukoja, kun vaihtu työ välissä.
Huh, mitä täällä tapahtuu? Olen viimeksi kirjoitellut Pakkikselle yli 13 vuotta sitten. Käyttäjätili näköjään oli olemassa, joten ei kun sekaan vaan kai sitten. Aika hassu fiilinki.
Suosittelen sukeltamaan syvään päähän ja käydä lukemassa massatasapainomalli ketjua, täällä offarissa on aika tasapainoista menoa.Eli sama meno kuin ennenkin, eiköhän tässä pärjää siis.
Kiitos, vaikuttaakin lupaavalta. Saan tuosta varmaan hyviä uusia ideoita loppuvuoden treenin ja läskinpolton suunnitteluun!Suosittelen sukeltamaan syvään päähän ja käydä lukemassa massatasapainomalli ketjua, täällä offarissa on aika tasapainoista menoa.