Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tosta ekana mieleen tulee varmaan tokmannilta ostettava jesari. Mutta on on niitä rehtejäkin teippejä. Millään jaksa uskoa että formulatalli paikkaa markan teipillä. Vajaa parikytvuottasitten olin tehtaassa töissä niin teipillä laitettiin kuparirullat kiinni ja kyllä pysy. Oli jotain lasikuituteippiä 50€ rulla. nyt ne taitaa olla jo iteltäkin loppu🙄

Jaahas. Näköjään passin saamiseen tulikin pari mutkaa. Vanha passi ollut vanha yli vuoden ja eihän mulla ole kuvallista henkilökorttiakaan.

Olen milleniaali...?

Olen enemmän vanha, raihnainen ja hirwittävä plösö.
Minä myös milleniaali. Alkahaan milleniaalit olemaan kohta jo vanhoja. Niin se elämä etenee. Alamäki alkaa kuulemma 30-vuotiaasta eteenpäin.

Tunti 20min ja loppua ei näy.
Tulee mieleen julkinen hammashoito. Kerran sain lopulta yhteyden oikeaan ihmiseen ja sanottiin, että täyttä on ei oo aikoja ja seuraavana päivänä ottivat yhteyttä ja sanoivat että olisi aikoja.

Työterveys on toiminut moitteetta sovelluksesta katson koska aikoja jos ei omasta ensijaisesti löydy niin katson toisesta toimipisteestä vapaat ajat. En ole soittanut aikoihin paitsi jos tarvinnut siirtää joku aika.

Voin vakuuttaa, ettei tule kaikki oikein, mitä ne tuolla tunnistamisessa kyselee. Pitäs tosiaan muistaa kaikki vanhat osoitteensa, sisarusten syntymäpäivät ja mitä lie.

Oli niin hämäriä kysymyksiä viimeks etten tienny puoliakaan. Passin sain silti 😁
Joo, sama, mutta sain minäkin. Tää oli siis joskus varmaan kymmenisen vuotta sitten.

Enhän minä muista enää tarkkoja osoitteitakaan jostain 2010-luvun alkupuolelta.. ja perheen syntymäpäiviä en todellakaan.. ei meillä sisarusten kesken edes lähetellä mitään onnitteluja.

Back
Ylös Bottom