Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jälkikasvu pyysi, että voitaisko mennä salille ja tietenki lupasin. Nyt vaan en voi keksiä mitään tekosyitä itelleni, että vois skipata tuon reissun.

Tunti 20min ja loppua ei näy.
Itse soitan työterveyteen aina joko iltakymmenen aikoihin tai seitsemän aikaan aamulla (no useimmiten aikaisin aamulla, enhän minä noin myöhään enää valvo! :LOL: ) Yleensä heti vastataan tai olen jonossa tyyliin toinen.
Jos päivällä yrittää soittaa, niin aina ilmioitus, että "Jonotusaika on +20 min."

Viimeksi muokattu:
Itse soitan työterveyteen aina joko iltakymmenen aikoihin tai seitsemän aikaan aamulla. Yleensä heti vastataan tai olen jonossa tyyliin toinen.
Jos päivällä yrittää soittaa, niin aina ilmioitus, että "Jonotusaika on +20 min."
Meillä on ennen toiminut aika smoothisti pitkin päivääkin, mutta nyt kevään aikana päässyt menemään kakkaa tuulettimeen työterveydessä ja koskaan ei pääse läpi.

Meillä on ennen toiminut aika smoothisti pitkin päivääkin, mutta nyt kevään aikana päässyt menemään kakkaa tuulettimeen työterveydessä ja koskaan ei pääse läpi.
Lomat ne pyörii sielläkin, + mahdolliset sairastumiset päälle.

Laajoissa psykologisissa tutkimuksissa ei löytynyt mitään selitystä Piporadiolle 🤣

Ja mun kun piti töiden vuoksi hommata mielenterveyssertifikaatti mikä todistaa että olen järjissäni, sain lausunnoksi vaikka mitä persoonallisuushäiriöitä. Tosin ne oli vaan epikriisissä ja sertifikaatti oli vaan että mielenterveys ok ja alla jonkun yli-psykiatrin nimmari ja stämppi.

Screenshot_20220613-150046_QuickPic.webp

Kuka yllättyi? En minä.

Mutta olisihan se voinut olla joku MEGAPSYKOOSI 😵

Tuli sitten ihan turhaan kokeiltua useampaa neuroleptiä ☹ Eikä niillä siis mitään vaikutusta Piporadioon ollutkaan.

Olen tuomittu kuulemaan humppaa ja joululauluja kuolon portille saakka 🥴

Keskiviikkona vuorossa psykiatrin vastaanotto!

Psykologilla oli kyllä muuten ihan mielenkiintoista havaintoa. Ei tosin mitään hurjan yllättävää. Kognitiivisista kyvyistä kielellinen sujuvuus, ymmärtäminen yms keskivertoa selvästi paremmat - ja matemaattiset kyvyt siellä alarajan tienoilla 😁 Se lukion lyhyen matikan vitonen oli ihan ansaittu. En vaan ymmärrä numeroita 🤷‍♀️

Kaikenkaikkiaan tulkitsin psykologin palautteesta, että riittävän varakas ja älykäs mieshenkilö parantaisi elämänlaatuani mm vähentämällä stressiä ja tuomalla kaikkea kivaa elämään! 😃

Prätkäkausi avattu ja ihan 15km kesti italian ihme 🙄

Pitäis vaa pitäytyä siinä italialaisessa ruuassa ja unohtaa kaikki muu sieltä tuleva, koska ei toimi.

Johan se nähtiin eilisissä formuloissa. En oikein sano siitä ruuastakaan.

Ainut missä uskon italialaisten tuotteiden olevan vahva vaihtoehto on valkoiset liput.

Sarjapuristelija iski etenkin äiteihin – ahdisteli naisia Tampereella 20 kertaa https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008881627.html

Vaikka väkivalta ei ole ratkaisu, niin näissä tapauksissa toivoisi, että joku uhreista olisi ollut jonkun sopivan lajin treenaaja tai luonnostaan räväkkäpäinen ja olisi reilusti antanut ahdistelijalle turpaan senkin uhalla, että saisi itse pahoinpitelysyytteen 👿

Sarjapuristelija iski etenkin äiteihin – ahdisteli naisia Tampereella 20 kertaa https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008881627.html

Vaikka väkivalta ei ole ratkaisu, niin näissä tapauksissa toivoisi, että joku uhreista olisi ollut jonkun sopivan lajin treenaaja tai luonnostaan räväkkäpäinen ja olisi reilusti antanut ahdistelijalle turpaan senkin uhalla, että saisi itse pahoinpitelysyytteen 👿
Hui miten pelottava juttu tuo, että oli vielä tunkeutunut asuntoon! Todella järkyttävä kokemus niille naisille jos jää tunne, ettei ole kotona turvassa. Minulle jäisi ainakin, koska kaikkien omien ahdistusteni ja introverttiuteni kanssa koti on, ja sen pitää olla, maailman turvallisin paikka.

Back
Ylös Bottom