Se on se tinneri appelsiinimehulla vähän semmosta.^^ justiinsa, minä en ollu pitkään edes varma, missä kaupungissa ite oon syntyny :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on se tinneri appelsiinimehulla vähän semmosta.^^ justiinsa, minä en ollu pitkään edes varma, missä kaupungissa ite oon syntyny :D
Itse soitan työterveyteen aina joko iltakymmenen aikoihin tai seitsemän aikaan aamulla (no useimmiten aikaisin aamulla, enhän minä noin myöhään enää valvo!Tunti 20min ja loppua ei näy.
Meillä on ennen toiminut aika smoothisti pitkin päivääkin, mutta nyt kevään aikana päässyt menemään kakkaa tuulettimeen työterveydessä ja koskaan ei pääse läpi.Itse soitan työterveyteen aina joko iltakymmenen aikoihin tai seitsemän aikaan aamulla. Yleensä heti vastataan tai olen jonossa tyyliin toinen.
Jos päivällä yrittää soittaa, niin aina ilmioitus, että "Jonotusaika on +20 min."
Lomat ne pyörii sielläkin, + mahdolliset sairastumiset päälle.Meillä on ennen toiminut aika smoothisti pitkin päivääkin, mutta nyt kevään aikana päässyt menemään kakkaa tuulettimeen työterveydessä ja koskaan ei pääse läpi.
Kuka yllättyi? En minä.Laajoissa psykologisissa tutkimuksissa ei löytynyt mitään selitystä Piporadiolle![]()
Laajoissa psykologisissa tutkimuksissa ei löytynyt mitään selitystä Piporadiolle![]()
Kuka yllättyi? En minä.
Prätkäkausi avattu ja ihan 15km kesti italian ihme
Pitäis vaa pitäytyä siinä italialaisessa ruuassa ja unohtaa kaikki muu sieltä tuleva, koska ei toimi.
Minulla menisi tasan päin_vastoin.Kognitiivisista kyvyistä kielellinen sujuvuus, ymmärtäminen yms keskivertoa selvästi paremmat - ja matemaattiset kyvyt siellä alarajan tienoilla
Minulla menisi tasan päin_vastoin.
Voisivat olla vielä enemmänkin.Onneksi asiakkaasi ovat suurimman ajan taju kankaalla.
Hui miten pelottava juttu tuo, että oli vielä tunkeutunut asuntoon! Todella järkyttävä kokemus niille naisille jos jää tunne, ettei ole kotona turvassa. Minulle jäisi ainakin, koska kaikkien omien ahdistusteni ja introverttiuteni kanssa koti on, ja sen pitää olla, maailman turvallisin paikka.Sarjapuristelija iski etenkin äiteihin – ahdisteli naisia Tampereella 20 kertaa https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008881627.html
Vaikka väkivalta ei ole ratkaisu, niin näissä tapauksissa toivoisi, että joku uhreista olisi ollut jonkun sopivan lajin treenaaja tai luonnostaan räväkkäpäinen ja olisi reilusti antanut ahdistelijalle turpaan senkin uhalla, että saisi itse pahoinpitelysyytteen![]()