Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän to-do:
-hatutus ja asialliset kahvittelut
-känni

A70B4F20-DE38-4104-9C12-F8B798A5605E.webp

Valmius: 100%

Päivän to-do:
-hatutus ja asialliset kahvittelut
-känni

katso liitettä 241530
Valmius: 100%
Enimmäinen ajatukseni, ihan kuin olisin muka itse menossa joihinkin juhliin: "Toivottavasti kakku on hyvää ja sitä on riittävästi!" 😅

Pitäs ostaa paistinpannua ja kattilaa ja mikro ja sen semmoista, niin avasin sp mainoksen Prismassa käyttötavarat -15%. Oli myös maininta siinä että "erä aikuisten leluja -15%". Mitä nyt muka prismassa? Ei kait prismassa oikeesti. Avasin linkin niin ihan rehellinen suonikas kumiyrpä ja anustappi yms lävähti silmille. Olen järkyttynyt! =D

Pitäs ostaa paistinpannua ja kattilaa ja mikro ja sen semmoista, niin avasin sp mainoksen Prismassa käyttötavarat -15%. Oli myös maininta siinä että "erä aikuisten leluja -15%". Mitä nyt muka prismassa? Ei kait prismassa oikeesti. Avasin linkin niin ihan rehellinen suonikas kumiyrpä ja anustappi yms lävähti silmille. Olen järkyttynyt! =D
Ostoslista prismaan
Juustoa
Maitoa
Perunoita
Vihanneksia
Anustappi
Vaseliinia

Miksi mun päällä mikään puku tai paita näytä tuolta? Aina joko aivan.liian.pieni tai sitten vaikutelma että isän vaatekaapilta on haettu jotain.
Käyt jollain Aasiaan suuntautuvalla reissulla paikallisella räätälillä teettämässä puvun jos ei täällä raaski. (Tosin valmistakin pukua voi räätälöidä istuvaksi.)

Olen kuullut, että jotkut tekevät näin ja sitten tarpeen mukaan tilaavat etänä itselle oikeasti istuvia vaatteita, kun mitat on siellä ammattilaisella jo olemassa.
Tosin edellyttäisi tietysti samoissa mitoissa pysymistä, mikä kyllä aika mahdotonta.

Käyt jollain Aasiaan suuntautuvalla reissulla paikallisella räätälillä teettämässä puvun jos ei täällä raaski. (Tosin valmistakin pukua voi räätälöidä istuvaksi.)

Olen kuullut, että jotkut tekevät näin ja sitten tarpeen mukaan tilaavat etänä itselle oikeasti istuvia vaatteita, kun mitat on siellä ammattilaisella jo olemassa.
Tosin edellyttäisi tietysti samoissa mitoissa pysymistä, mikä kyllä aika mahdotonta.
Etäräätälöintiä harrastetaan myös lähettämällä ns testipaita asiakkaalle missä päin maailmaa onkaan, jonka jälkeen asiakas ottaa paita päällä sovitunlaiset kuvat palautteen kera ja ammattilainen saksii paidan istuvaks. Toki mitat pitää olla tiedossa ennen tuota.

Minä kävin ainakin ihan paikallisessa pukuliikkessä (Aaron's). Ainoa hartioista kunnolla mahtunut oli vähän reilu, niin tsekattiin mitat ja takki ja housut ompelijalle. Sen jälkeen istui.

Edellisestä sihautuksesta ehkä vuosi, tänään täytyy muutama ottaa ja illalla Iron Maiden.
Toivottavasti ei tuu nukkumatti ennen sitä, piti kattella NHL matsi niin jäi yöunet pariin tuntiin..

Aina jaksaa naurattaa vanha kunnon ilmavoimien hakaristilippu

lentosotakoulu_svs.webp

kattelen siis tota lippujuhlaa

Minäkin katson lippujuhlaa. Entinen työkaveri marssimassa Maanpuolustusnaisten mukana; ryhmän eturivissä keskellä! Varmasti yksi vahva ehdokas seuraavaksi koko yhdistyksen puheenjohtajaksi, kun noin hyville paikoille päässyt - nyt siis on paikallisyhdistyksen pj. (Muistelin, että on Naisten valmiusliitossa mutta olikin tuossa toisessa yhdistyksessä).

Puolustusvoimien ja poliisin koirissa ilahduttavan paljon saksanpaimenkoiria vs. malinoisit. Tosin se oli tiedossakin jo kymmenen vuotta sitten, että hetkellisen belggarinousun jälkeen alettiin palaamaan tasaisempaan, vakaampaan ja luotettavampaan saksanpaimenkoiraan. 🤎

Back
Ylös Bottom