Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enimmäinen ajatukseni, ihan kuin olisin muka itse menossa joihinkin juhliin: "Toivottavasti kakku on hyvää ja sitä on riittävästi!"
Ostoslista prismaanPitäs ostaa paistinpannua ja kattilaa ja mikro ja sen semmoista, niin avasin sp mainoksen Prismassa käyttötavarat -15%. Oli myös maininta siinä että "erä aikuisten leluja -15%". Mitä nyt muka prismassa? Ei kait prismassa oikeesti. Avasin linkin niin ihan rehellinen suonikas kumiyrpä ja anustappi yms lävähti silmille. Olen järkyttynyt! =D
Miksi mun päällä mikään puku tai paita näytä tuolta? Aina joko aivan.liian.pieni tai sitten vaikutelma että isän vaatekaapilta on haettu jotain.
Miksi mun päällä mikään puku tai paita näytä tuolta? Aina joko aivan.liian.pieni tai sitten vaikutelma että isän vaatekaapilta on haettu jotain.
Käyt jollain Aasiaan suuntautuvalla reissulla paikallisella räätälillä teettämässä puvun jos ei täällä raaski. (Tosin valmistakin pukua voi räätälöidä istuvaksi.)Miksi mun päällä mikään puku tai paita näytä tuolta? Aina joko aivan.liian.pieni tai sitten vaikutelma että isän vaatekaapilta on haettu jotain.
Etäräätälöintiä harrastetaan myös lähettämällä ns testipaita asiakkaalle missä päin maailmaa onkaan, jonka jälkeen asiakas ottaa paita päällä sovitunlaiset kuvat palautteen kera ja ammattilainen saksii paidan istuvaks. Toki mitat pitää olla tiedossa ennen tuota.Käyt jollain Aasiaan suuntautuvalla reissulla paikallisella räätälillä teettämässä puvun jos ei täällä raaski. (Tosin valmistakin pukua voi räätälöidä istuvaksi.)
Olen kuullut, että jotkut tekevät näin ja sitten tarpeen mukaan tilaavat etänä itselle oikeasti istuvia vaatteita, kun mitat on siellä ammattilaisella jo olemassa.
Tosin edellyttäisi tietysti samoissa mitoissa pysymistä, mikä kyllä aika mahdotonta.
Bordeaux tosi hieno rotu ,oli harkinassa mutta rodun todella huonon terveyden tilan takia jäi väliin.Voip olla.
![]()
Onkohan Hoochin isäntäkin syönyt herkkujäätelöä?
![]()
![]()
Paikka on tiedossa ja nyt käytykki.Turussa on Herrainpukimo