Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun EI ANNETTU imuroida (tarjouduin aktiivisesti), imurointitaitoni ei täytä standardeja ilmeisesti.

aoP7ZLm_460s.jpg

trey-kennedy-chores.gif

Phyh. Standardi järjestely meillä, minä imuroin. Normaalisti. Mutta jostain syystä nyt ei sopinut.

Joten jos vaihtoehtona on että minä imuroin ja suunnilleen perässä kävellään naputtamassa miten menee taas väärin niin... imuroikoon itse.

Joten jos vaihtoehtona on että minä imuroin ja suunnilleen perässä kävellään naputtamassa miten menee taas väärin niin... imuroikoon itse.

Joku kerta nähnyt, että sohvanalus tai nurkka jää imuroimatta tai et vain ollut vielä näköhavaintohetkellä ehtinyt imuroida sieltä, niin nyt on luottamuspula.
Arvovaltaisia vieraita on tulossa arvostelemaan miniän kotia = miniää. Vaikka eivät yleensä arvostelisikaan, niin aina se on riski siitä olemassa.

Piilevä tai piilemätön miellyttämisen ja hyväksytyksi tulemisen tarve = nainen.

Mutta jostain syystä nyt ei sopinut.

Kauhia ressi, parempi ottaa pikkukiukun voimin varman päälle, viit. vast. ylh.

😅

Tuosta sit versio 2.0, että vetää sen verran hanakasti ja myöhään, että on vielä ihan livekännissä, kun vieraita alkaa lappaan sisään.

Makaa pihatiellä paskat housussa ja huuto-oksentaa rinnuksille sappinesteitä.

Oliko kuitenkin sen verran törkee et joutuu lähtemään ajoissa töistä?

Tai niinku G tekis että ei menis töihin ennenku on pussit tyhjillään!
Oli sen verran törkeä että tein työpäivän, keräsin riittävän kiukun ja kun asumme vielä erikseen, laitoin viestin "laita jotain kevyttä päälle, tulen käymään". Valkoiset pitsipikkarit, kevyt toppi. Toimi. Sen verran oli nyt turhautumista pinnassa että vasta noin tunnin kuluttua päästin pälkähästä, enkä tyytynyt ihan perinteisiin reitteihin pelkästään.

Joutuu ottaa kyllä yhden Lohilon ekstraa palkkariksi, vatsalihakset aika pumpissa.

Tuosta leidit harjottelemaan niiden meikkisutien kanssa.

muoks. on kyllä vitun hyvä menestys näissä mun videoiden jaoissa.. :D oon varmaan 10 kertaa yrittäny, ja liekö ykskään ollu täällä suoraan katottavissa..

piti panna tiistaina sammuttamani patterit takasi päälle, ku tuvassa oli niin kylymä

@jennilee tuolla toisaalla, ottaen huomioon myös aiemmat asiaan liittyvät viestit - jopa surullista, miten lukkiutuneita ihmiset ovat omiin ajatusmalleihinsa -ja mutkien suoraksi vetämisellään kieltäytyvät ymmärtämästä pointtia; koska onhan se niin paljon helpompaa ja (ennen kaikkea turvallisempaa) siellä omassa putkessa!

Niin kuin esim. että vuorovaikutustaidot olisi muka sama asia kuin ulospäinsuuntautuneisuus tai ekstroverttius. Ei.
Me molemmat tiedämme, että introverttius ja ekstroverttius ovat luonteenpiirteitä ja vuorovaikutustaidot opeteltavissa olevia asioita - ja mikäli on (esim. niihin liittyen) jotain mielen lukkoja ja rajoittavia uskomuksia, niitä purkaessa voi olla apua ammattiauttajasta.

Voi olla ekstrovertti ja omata heikot vuorovaikutustaidot. Tai voi olla introvertti ja omata hyvät vuorovaikutustaidot. Vuorovaikutustaidot ovat kehitettävissä ja ihmissuhteissa ne ovat ehdottoman välttämättömiä.
Toki sitä voi yrittää selittää ja rautakangesta vääntää, että vuorovaikutustaitojen kehittäminen ei ole itsensä pakottamista ekstroverttiuteen mutta kannattako....?

Jätän tämän vaan tähän:
38MsY87.png

Back
Ylös Bottom