Alicia
VIP
Minun EI ANNETTU imuroida (tarjouduin aktiivisesti), imurointitaitoni ei täytä standardeja ilmeisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun EI ANNETTU imuroida (tarjouduin aktiivisesti), imurointitaitoni ei täytä standardeja ilmeisesti.
Phyh. Standardi järjestely meillä, minä imuroin. Normaalisti. Mutta jostain syystä nyt ei sopinut.
Tuosta sit versio 2.0, että vetää sen verran hanakasti ja myöhään, että on vielä ihan livekännissä, kun vieraita alkaa lappaan sisään.Toinen hyvä jekku olisi kiskaista pe iltana autotallissa kunnon kumarat. Sitten la koko päivä rapulassa.
Joten jos vaihtoehtona on että minä imuroin ja suunnilleen perässä kävellään naputtamassa miten menee taas väärin niin... imuroikoon itse.
Mutta jostain syystä nyt ei sopinut.
Tämä lienee se kupletin juoni.Arvovaltaisia vieraita on tulossa arvostelemaan miniän kotia = miniää.
No minä rojahdin soffalle ja otin pari mukia tsamppaa.Kauhia ressi, parempi ottaa pikkukiukun voimin varman päälle, viit. vast. ylh.
Tuosta sit versio 2.0, että vetää sen verran hanakasti ja myöhään, että on vielä ihan livekännissä, kun vieraita alkaa lappaan sisään.
Oli sen verran törkeä että tein työpäivän, keräsin riittävän kiukun ja kun asumme vielä erikseen, laitoin viestin "laita jotain kevyttä päälle, tulen käymään". Valkoiset pitsipikkarit, kevyt toppi. Toimi. Sen verran oli nyt turhautumista pinnassa että vasta noin tunnin kuluttua päästin pälkähästä, enkä tyytynyt ihan perinteisiin reitteihin pelkästään.Oliko kuitenkin sen verran törkee et joutuu lähtemään ajoissa töistä?
Tai niinku G tekis että ei menis töihin ennenku on pussit tyhjillään!
No minä rojahdin soffalle ja otin pari mukia tsamppaa.
Eipä tarvitse toiste tarjoutua: WIN.Meillä tulee vanhempani käymään. Minun EI ANNETTU imuroida (tarjouduin aktiivisesti), imurointitaitoni ei täytä standardeja ilmeisesti.
About näin.Ja taustapuhinan ja imurin huutamisen takia telkkarista äänenvoimakkuuden säätö:
![]()