Avaas tätä vähän.Jep, mutta naisen lapset edellisestä suhteesta asettavat hänen ajatusmaailman eri malliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avaas tätä vähän.Jep, mutta naisen lapset edellisestä suhteesta asettavat hänen ajatusmaailman eri malliin.
Kaukosuhde toisesta kaupungista. Näkeminen viikonloppuisin.
Avaas tätä vähän.
Mitkä ovat viralliset purilaistäytteet?
Torstaina on purilaispäivä. Täällä on tunnetusti totuus kaikkeen.
Mitkä ovat viralliset purilaistäytteet? Ei mitään hanhenmaksaa tms. Yksinkertaiset laatukamat. Yksinkertaista, laadukasta ja hyvää? Kertokaa.
suolakurkku EI käy, HYISAATANA
No jos lapseton nainen, niin sen halut on niinku ne on, ja se menee muiden lupausten edelle.Avaas tätä vähän.
Lappeenranta aika väsyny mesta. Tissibaaria myöten.
Kuopiossa sentään hyvä fribarata ja hassu murre. Pari ihan ookoo pupiakin.
![]()
Asunnossani ei ole lämpömittaria, mutta... Aurinko on paistanu suoraan kämppää kohti koko päivän ja mulla on pitkälahkeiset housut ja villasukat jalassa. Vasta heinäkuussa pärjännee ilman. Paitsi sadepäivinä ei välttämättä pärjää silloinkaan.![]()
Suolakurkku, sibali(puna tai normi), itse tehty piffi rillistä, sitä lötköä yksittäispakattua "cheddaria", tomaatti, jäävuorisalaatti, ketsuppi ja valkosibali majo.Torstaina on purilaispäivä. Täällä on tunnetusti totuus kaikkeen.
Mitkä ovat viralliset purilaistäytteet? Ei mitään hanhenmaksaa tms. Yksinkertaiset laatukamat. Yksinkertaista, laadukasta ja hyvää? Kertokaa.
Aurajuusto nyt ainakin.Torstaina on purilaispäivä. Täällä on tunnetusti totuus kaikkeen.
Naudanlihapihvi 17%Torstaina on purilaispäivä. Täällä on tunnetusti totuus kaikkeen.
Jaa niin joo. Allekirjoitan.jos haluaa nimenomaan satunnaista näkemistä ja silloin "kivan pitoa" ja "lihallista iloittelua" sen kokoaikaisen parisuhteen sijaan vähemmän ne "lapselliset" naiset roikkuu lahkeessa lapsiarki-iltoina
Pihvi kunnon rasvaisesta nautasiasta. Pihvin päälle reilusti maistuvaa juustoa, esim mustapippurikermajuustoa. Juuston päälle pekonia. Ohut siivu raakaa hopeasipulia. Ei muuta.
Suolakurkku, sibali(puna tai normi), itse tehty piffi rillistä, sitä lötköä yksittäispakattua "cheddaria", tomaatti, jäävuorisalaatti, ketsuppi ja valkosibali majo.
Majo joko itse tehtyä tai lidlin aiolia.
Valinnaisia grillattu ananas, pekoni.
Aurajuusto nyt ainakin.
Hyviä alkuja kaikki, paitsi joksun suolakurkku.Naudanlihapihvi 17%
Cheddari
Rehuja vähän
Majoneesi
Punasipuli/sipuli
Edit. Pekoni
Siinä ne kai
Minulla tulee toisinaan hirveä suolakurkkuhimo. Mentävä sellaiseen kauppaan, josta niitä saa irtomyynnistä. Sellaisia meheviä. Hyviä ihan kaiken kanssa. Jos hienostelee, niin sitten smetanan ja hunajan kera![]()