Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei fwb, vaan ihan seurustelusuhde, mutta omat kodit ja tavataan silloin ku molemmilla on lapsivapaata. Heleppoa, ei ahdista arki eikä kotityöt kuin omassa kodissa, ja sitte on kivaa sillon ku nähään.
Mä nyt vähän myöhään huutelen tähän keskusteluun, että miksi automaattisesti täytyy ajatella, että parisuhteessa ollessa pitäis asua yhdessä. Ei se yhdessä asuminen parisuhteesta tee mitenkään sen parempaa tms.

Toki voin samaan hengenvetoon todeta, että voisihan se yhdessä asuminen kai ihan kivaakin vaihteeksi olla. Sen takia tämmönen ehkäkaimahdollisesti pohdinta, koska olen viimeksi asunut yhdessä jälkikasvun isän kanssa 23-vuotiaana ja se oli yhtä helvettiä minulle.

Ei se yhdessä asuminen parisuhteesta tee mitenkään sen parempaa tms.
No paremmasta en tiedä, mutta ainakin helpompaa ja järkevämpää, kun ei tarvii maksaa kahdesta kämpästä ja ravata ja kannella kamoja kahden kämpän välillä.

Erillään asuminen hittiratkaisu niille, jotka on hirveän huolissaan omasta vapaudestaan tai tiukasti kiinni omissa kuvioissaan. Lapset ja lemmikit, jos sellaisia on, vaikuttaa toki kanssa kuvioon.

No kun se ongelma tulee just tos niiden tunteiden rajaamisessa, mä kun en halua olla tuloistani ja menoistani tilivelvollinen tollasessa fyysisessä suhteessa.

eli ongelmasi on, että sinulle ei riitä yksi: jos olisi panokaveri niin haluaisit silti muiltakin

Minulla taas kun ei ole tuota, jos joltain saisin niin ei olisi minkäänlaista miele:n kiintoa yrittää muita

No kun se ongelma tulee just tos niiden tunteiden rajaamisessa, mä kun en halua olla tuloistani ja menoistani tilivelvollinen tollasessa fyysisessä suhteessa.
Miten ne tulemiset (hehe) ja menemiset nyt niihin tunteisiin liittyy? Tottakai tiettyjä asioita rajataan tollasissa suhteissa pois eikä koko elämää aleta toisen kanssa jakamaan.

fuckbuddy
Nojoo, tämä on yksinkertaista ja selkeää, pannaan kun panettaa ja muuten ollaan niin kuin ei oltaiskaan. Joskus ihan toimivaa, kun on kuitenkin se tuttu tyyppi kenen kanssa kemiat kohtaa sen verran, että hommasta saa jotain irtikin. Mutta jättää aika kylmäksi.

Tämä sitten mahdollistaa ainakin itselle paljon enemmän, kun on vähän muunkin tekemisen ja yhdessäolon pohjalta rakennettu luottamusta. Vaatii kyllä oikeanlaisen ihmisen, että kommunikointi on tarpeeksi avointa ja molemmat silti hyväksyy sen, että tietyt asiat pidetään yksityisinä eikä olla tilivelvollisia toisille.

eli ongelmasi on, että sinulle ei riitä yksi: jos olisi panokaveri niin haluaisit silti muiltakin

Minulla taas kun ei ole tuota, jos joltain saisin niin ei olisi minkäänlaista miele:n kiintoa yrittää muita
Ei se ole ongelma 🤔 se vaan on mitä on. Mutta siis noin muutoin joo, tahdon pitää sen vapauden että saan käydä panemassa ketä haluan milloin haluan.

Mustasukkaisuutena se yleensä ilmenee 🤔 yrittävät omia mut.

mutta eikö tuo ole unelmallinen tilanne? NAISoletettu jota sinä haluat panna haluaa myös vahvasti sinua? eikö tuollasen kanssa kannattaisi olla pysyvästi?

mitä muuta Mies voi toivoa? tuohan on lottovoittoon verrattavissa oleva asia PinttyneellePoikaMiehelle

mutta eikö tuo ole unelmallinen tilanne? NAISoletettu jota sinä haluat panna haluaa myös vahvasti sinua? eikö tuollasen kanssa kannattaisi olla pysyvästi?

mitä muuta Mies voi toivoa? tuohan on lottovoittoon verrattavissa oleva asia PinttyneellePoikaMiehelle
No mä en koe sitä ihan noin. Mulle vapaus, hiljaisuus kotona ja puolet vähemmän sukujuhlia on lottovoittoon verrattavissa oleva asia.

Mulle vapaus, hiljaisuus kotona ja puolet vähemmän sukujuhlia on lottovoittoon verrattavissa oleva asia.

eikö tuohon loppuratkaisuun pääse juuri sillä, että asutaan omissa asunnoissa? näin Minä ainakin asian näen

sukujuhlista en tiedä, kun semmoisia ei ole

Vääränlaisia tyyppejä, uskoisin 😅 tosi monet näistä kinky-ihmisistä varsinkin on huomionkipeitä ja vähän semmosia takertujia.
Sehän on ihan ymmärrettävää, kun siinä joutuu päästämään toisen ihmisen ihan eri tavalla lähelle. Siksipä sanoinkin, että se parisuhdekäyttäytyminen loppuu samalla kun ovi sulkeutuu selän takana. Pitää osata rajata.

Minä en siis koe vapautena sitä että saa panna ketä tahansa, ymmärrätte varmaan miksi

olisihan se veikeää jos olisin joskus päässyt ymmärtäämään

Minulle vapaus on sitä, että saa tehdä mitä haluaa, ja se kun asuu yksin mahdollistaa sen

eikö tuohon loppuratkaisuun pääse juuri sillä, että asutaan omissa asunnoissa? näin Minä ainakin asian näen

sukujuhlista en tiedä, kun semmoisia ei ole
No tuolla sais hiljaisen kodin kyllä. Vapaus panna ketä tahtoo silti riistyy ja kaikenmaailman kissanristiäisiä on aina kun pitäs mennä poikien kans saunomaan.
Sehän on ihan ymmärrettävää, kun siinä joutuu päästämään toisen ihmisen ihan eri tavalla lähelle. Siksipä sanoinkin, että se parisuhdekäyttäytyminen loppuu samalla kun ovi sulkeutuu selän takana. Pitää osata rajata.
Joo ja monella saattaa olla hylkäämisen kokemuksia taustalla, esim ongelmallinen isä-suhde. Täysin ymmärrettävää, mutta yhtälailla raskasta.

73618BE6-A526-4B40-B54F-11816B777329.webp

On näissä etätöissä omat etunsa. Emäntä lähti huollattanaan itseään, jotta pysty kondiksessa. Vahdin tunnin skidejä työn lomassa. Pomppivat trampoliinilla.

Back
Ylös Bottom