Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#45rpm

059A2F4B-4861-4DAD-BD76-43743EC490F9.webp

#rammstein

Tilanne menee pahaksi. Viereisestä kauppakeskuksesta lopettanut hyvät lounasbuffat niin yhä useammin päätyy malesialaiseen buffaan ja aina lähtee pallona pihalle.

Tulevalla avovaimolla sätisfyer aina sängynreunalla, eipä se ole koskaan korvannut minua. Ei edes silloin kun on huristanut ennakkoon, päinvastoin.

tuo mun hölinä nyt liittyikin siihen, kun NAISet oli syksyllä sinkkuketjussa hurjana, että eivät kaipaa miestä seksiin, kun on lelut millä korvata se touhu

Minä en ainakaan ole milloinkaan kyennyt leluilla NAISen lämpöä ja läheisyyttä korvata

onllu kyllä niin kalliita ja paskoja leluja, että muutaman kokeilu kerran jälkn lentäny roskikseen

Tilasin postimyynnistä uuden kesämekon. Se on mallia Muumi - eli ei kiristä eikä purista mistään. Kylmällä kelillä voi pukea leggarit/housut alle ja päälle villapaidan.

Ihanaa, kun tietää, ettei tarvitse enää miettiä pukeutumisjuttuja koko kesänä. Väri iloinen musta, niin sopii kaikkiin tilanteisiin ja näyttää pakosti tyylikkäältä.

Säärikarvoille täytyisi vielä tehdä jotain. Ehkä maksan ammattilaiselle sokeroinnista. On niin voimakas kasvusto, etten jaksa ryhtyä niittopuuhiin.

Kyllä tästä vielä kesä tulee 💚

Olen nyt odottanut psykologin luvattua soittoa kaksi viikkoa. Turhaan. Onkohan joku käynyt työpaikalla tarkistamassa, ettei hän ole kuollut huoneeseensa 🤔

Juuri äsken pihalla muita juttuja tehdessä huomasin, että kimalainen kävi tutkimassa viime syksynä ostettuja kuolleita kanervia callunoita, mitä ne on.
Pitää lähteä viikonloppuna kukkaostoksille, tässähän on pihan pörriäiset suorastaan riippuvaisia siitä!

Viimeksi muokattu:
Wanha kunnon näppituntuma pelastaa kaiken.

Tulevalla avovaimolla sätisfyer aina sängynreunalla, eipä se ole koskaan korvannut minua. Ei edes silloin kun on huristanut ennakkoon, päinvastoin.
No sehän on hyvä teille sitten.👍🏻

tuo mun hölinä nyt liittyikin siihen, kun NAISet oli syksyllä sinkkuketjussa hurjana, että eivät kaipaa miestä seksiin, kun on lelut millä korvata se touhu

Minä en ainakaan ole milloinkaan kyennyt leluilla NAISen lämpöä ja läheisyyttä korvata

onllu kyllä niin kalliita ja paskoja leluja, että muutaman kokeilu kerran jälkn lentäny roskikseen
Kyse enemmänkin varmaan siitä, että mieluummin sitä lelua käyttää kuin harrastaa kertapanoja sillon tällön. Kyllä minä ainakin sen parisuhteen haluan, koska haluan muutakin kuin pelkkää seksiä.

Eikös Putte vasta huomenna käännä venttiilit kiinni. hehe
Oli lähimmästä myyntipisteestäkin loppu, huomenna etsittävä muualta.

Mutta hammaslääkärissä käyty samalla reissulla.
-Suun yleistilanne terve ja siisti, ei tarvetta toimenpiteisiin.
-Syljenerityksestä kouluarvosanaksi vähintään 9+.
-Pysäköintialueella viereisessä ruudussa IOL-7.

Back
Ylös Bottom