Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wanha kunnon näppituntuma pelastaa kaiken.Ei. Mun satisfyer on rikki enkä oo jaksanu ostaa uutta.
Tulevalla avovaimolla sätisfyer aina sängynreunalla, eipä se ole koskaan korvannut minua. Ei edes silloin kun on huristanut ennakkoon, päinvastoin.
Juuri äsken pihalla muita juttuja tehdessä huomasin, että kimalainen kävi tutkimassa viime syksynä ostettuja kuolleita
Eikös Putte vasta huomenna käännä venttiilit kiinni. heheJa kaasu loppui.
No sehän on hyvä teille sitten.Wanha kunnon näppituntuma pelastaa kaiken.
Tulevalla avovaimolla sätisfyer aina sängynreunalla, eipä se ole koskaan korvannut minua. Ei edes silloin kun on huristanut ennakkoon, päinvastoin.
Kyse enemmänkin varmaan siitä, että mieluummin sitä lelua käyttää kuin harrastaa kertapanoja sillon tällön. Kyllä minä ainakin sen parisuhteen haluan, koska haluan muutakin kuin pelkkää seksiä.tuo mun hölinä nyt liittyikin siihen, kun NAISet oli syksyllä sinkkuketjussa hurjana, että eivät kaipaa miestä seksiin, kun on lelut millä korvata se touhu
Minä en ainakaan ole milloinkaan kyennyt leluilla NAISen lämpöä ja läheisyyttä korvata
onllu kyllä niin kalliita ja paskoja leluja, että muutaman kokeilu kerran jälkn lentäny roskikseen
6/12![]()
Miten hyvin tunnet Suomen armeijan kaluston ja aseet? Kovimmat tetsaajat nakuttavat testistä 12/12
Miten hyvin tunnet kuvista Puolustusvoimien käytössä olevaa kalustoa ja aseita? Mitä tiedät niiden ominaisuuksista? Testaa nyt tietosi!www.is.fi
11/12
Istumapaikkojen määrä väärin. En ole ollut koskaan lähelläkään moista.
Oli lähimmästä myyntipisteestäkin loppu, huomenna etsittävä muualta.Eikös Putte vasta huomenna käännä venttiilit kiinni. hehe
11/12![]()
Miten hyvin tunnet Suomen armeijan kaluston ja aseet? Kovimmat tetsaajat nakuttavat testistä 12/12
Miten hyvin tunnet kuvista Puolustusvoimien käytössä olevaa kalustoa ja aseita? Mitä tiedät niiden ominaisuuksista? Testaa nyt tietosi!www.is.fi
11/12
Istumapaikkojen määrä väärin. En ole ollut koskaan lähelläkään moista.