Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

preferenssi

en ymmärrä

henkilökohtainen ratkaisu vain on että huomattavasti helpompi vaiva hommata kunnon nälkä ennen syömistä, kun yrittää tehdä mitään maistuvaa

en ymmärrä

henkilökohtainen ratkaisu vain on että huomattavasti helpompi vaiva hommata kunnon nälkä ennen syömistä, kun yrittää tehdä mitään maistuvaa

Henkilökohtaisesti en sitten käyttäisi pihvilihaa (40-60 e/kg) ollenkaan, vaan söisin jotain vaikka soijarouhepohjaista ruokaa edullisen proteiinin merkeissä, jos kerran maulla ei ole väliä. Kasvisvaihtoehto olisi äkkiseltään eettisempikin.

Henkilökohtaisesti en sitten käyttäisi pihvilihaa (40-60 e/kg) ollenkaan, vaan söisin jotain vaikka soijarouhepohjaista ruokaa edullisen proteiinin merkeissä, jos kerran maulla ei ole väliä. Kasvisvaihtoehto olisi äkkiseltään eettisempikin.

Sisäelimillä höystetty riisipuuro on käsittääkseni Vokotin preferenssi.

Sisäelimillä höystetty riisipuuro on käsittääkseni Vokotin preferenssi.

ruokavalioni,kotioloissa,on koostunut viimeisen 6kk 98rosenttisesti jälkiuunileivästä ja kananmunasta

kaksi kertaa olen ostanut maksalaatikon, mutta molemmilla kerroilla päiväys meni ja syömättä roskiin, en ole enää uskaltanut otta riskiä ja ostaa

ruokaostokseni maitokaupasta ovatkin siis pääpiirteittäin, leipä, voita, viiliä, kananmunaa ja maitua
joskus repäisen(kerran/kaksi kuussa) ja ostan leikkelettä

tästä johtuen esimerkiksi tässä kuussa on mennyt ruoka ja päivittäistavaroihin 50,40e

kaikenmaaliman ruualla hifistelijöitä kun kuuntelee niin aina tulee,jo,eläkkeellä olevan työkaverin sanat miele:n

tulis sota niin loppuisi nirsoilu

olen ehtottoman samaa mieltä, kun on tarpeeksi kova näläkä niin oli lihan aivan minkä kypsyistä tahan se maistuu kyllä

esimerkiksi Minun kotioloissa syömää ravintoa ei söisi kukaan ilman äärettömän kovaa nälkää, onnekis Minulla on se joka Jumalan päivä
Se että syö hyvää ruokaa on sun mielestä sama asia kuin nirsoilu 🧐

tämä kuulosti vahvasti nirsoilulta, kyllä se täysin syötäväksi kelpaavaa on kakkosen jälkeenkin

meilläkin työmaalla on usea hahmo joka jättää ruuan syömättä jos ei ole oman mau mukaista(vaikka on täydellisesti syömäkelpoista), ja kaataa sen roskikseen

1, ihan korkeintaan 2 ja sen jälkeen liha on pilattu.

ruokavalioni,kotioloissa,on koostunut viimeisen 6kk 98rosenttisesti jälkiuunileivästä ja kananmunasta

kaksi kertaa olen ostanut maksalaatikon, mutta molemmilla kerroilla päiväys meni ja syömättä roskiin, en ole enää uskaltanut otta riskiä ja ostaa

ruokaostokseni maitokaupasta ovatkin siis pääpiirteittäin, leipä, voita, viiliä, kananmunaa ja maitua
joskus repäisen(kerran/kaksi kuussa) ja ostan leikkelettä

tästä johtuen esimerkiksi tässä kuussa on mennyt ruoka ja päivittäistavaroihin 50,40e

Mielestäni sanoitTe aiemmin syövänne maksalaatikkoa erittäin runsaasti? No oli miten oli, turhaa hajauttamista ja monipuolisuutta monipuolisuuden vuoksi sellainen, kyllä ^nuillakin pärjää. =D

maksalaatikkoa erittäin runsaasti?

jos Sylviä ei kinosta pyykinpesu niin Minua ei kinosta tiskaaminen

siksi ruokailen vain aineksia joista ei synny tiskiä

olen tiskannut tänävuonna ehkä kerran, korkeintaan kaksi

Se olis lounasaika!

Liitteet

• 6DF10753-0FE2-458E-91E6-F3A00370A565.webp
    6DF10753-0FE2-458E-91E6-F3A00370A565.webp
    107,3 KB · Katsottu: 121
Jännä, että kyykky ei mene sinne pakaroihin, jos nää vedät päivässä pari munaa ja muutaman siivun leipää tai viilin päälle oikein hullutellessa.

muoks. Kiukusta mallia. Tommonen makaronimössö eri variaatioineen ei maksa juuri mitään, sitä saa helpolla tuunattua vaikka miten erilaiseksi ja saa energiaa vähän helpommalla kuin pelkkää leipää ja munia vetämällä.

Henk. koht suositukseksi vielä chilisoosilla tuunattu ketsuppi päälle.

ja leipää menee päivässä 10+ palaa

Minä pidän leivästä

riittävästi voita päälle

Minä olisin aiemmin sanonut 2 mutta hiljattain söin poroa, jonka kypsyysaste oli;
3wf22xU.png

Oli kyllä todella hyvää.

Tämä näyttää melkein siltä, että voisi vielä ommella takaisin kiinni siihen poroon. 😁

Mutta uskon oli oikeasti hyvää.
Olen kerran syönyt alkupalana riimihärkää ja sekin oli hyvää. Verta ei valunut, mutta raakaahan se on.
Prosciutto sen sijaan maistuu lähinnä hemoglobiinille.

Back
Ylös Bottom