Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
preferenssi
en ymmärrä
henkilökohtainen ratkaisu vain on että huomattavasti helpompi vaiva hommata kunnon nälkä ennen syömistä, kun yrittää tehdä mitään maistuvaa
Henkilökohtaisesti en sitten käyttäisi pihvilihaa (40-60 e/kg) ollenkaan, vaan söisin jotain vaikka soijarouhepohjaista ruokaa edullisen proteiinin merkeissä, jos kerran maulla ei ole väliä. Kasvisvaihtoehto olisi äkkiseltään eettisempikin.
Sisäelimillä höystetty riisipuuro on käsittääkseni Vokotin preferenssi.
Se että syö hyvää ruokaa on sun mielestä sama asia kuin nirsoilukaikenmaaliman ruualla hifistelijöitä kun kuuntelee niin aina tulee,jo,eläkkeellä olevan työkaverin sanat miele:n
tulis sota niin loppuisi nirsoilu
olen ehtottoman samaa mieltä, kun on tarpeeksi kova näläkä niin oli lihan aivan minkä kypsyistä tahan se maistuu kyllä
esimerkiksi Minun kotioloissa syömää ravintoa ei söisi kukaan ilman äärettömän kovaa nälkää, onnekis Minulla on se joka Jumalan päivä
nirsoilu
ruokavalioni,kotioloissa,on koostunut viimeisen 6kk 98rosenttisesti jälkiuunileivästä ja kananmunasta
kaksi kertaa olen ostanut maksalaatikon, mutta molemmilla kerroilla päiväys meni ja syömättä roskiin, en ole enää uskaltanut otta riskiä ja ostaa
ruokaostokseni maitokaupasta ovatkin siis pääpiirteittäin, leipä, voita, viiliä, kananmunaa ja maitua
joskus repäisen(kerran/kaksi kuussa) ja ostan leikkelettä
tästä johtuen esimerkiksi tässä kuussa on mennyt ruoka ja päivittäistavaroihin 50,40e
maksalaatikkoa erittäin runsaasti?
Minua ei kinosta tiskaaminen
Jännä, että kyykky ei mene sinne pakaroihin, jos nää vedät päivässä pari munaa ja muutaman siivun leipää tai viilin päälle oikein hullutellessa.ruokavalioni,kotioloissa,on koostunut viimeisen 6kk 98rosenttisesti jälkiuunileivästä ja kananmunasta
mene sinne pakaroihin,
Minä olisin aiemmin sanonut 2 mutta hiljattain söin poroa, jonka kypsyysaste oli;
![]()
Oli kyllä todella hyvää.
Eikö se kannata tähdätä mieluummin siihen, että pikkuhousut putoilee?eiku NAISten silmät eivät ole vieläkään putoilleet, päistä