Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

n tunnu oelvan, viimeviikolla lähetin kymmenille NAISille viestin, suurin osa ei vastannut mitään ja he jotka vastasi eivät yhtään halunneet viestitellä enempää
Hei. Minä olen Vokot en ole luonteeltani kovinkaan puhelias, olen kuitenkin rehti pohjalainen joka arvostaa liikunnallisuutta, a-aluueella ja keikoilla nautiskellen live musiikkia. Sijoittaminen on myös minulle intohimo, joten raha asioissa olen tarkka. Mikäli kaipaat rentoa läsnäoloa ja seuraa elämääsi ollaan yhteydessä.

Yours Vokot

Siitä sitten pelaamaan tinderiä, ei muutakun Amorin nuolet esiin. Kesä lähestyy.

Hei. Minä olen Vokot en ole luonteeltani kovinkaan puhelias, olen kuitenkin rehti pohjalainen joka arvostaa liikunnallisuutta, a-aluueella ja keikoilla nautiskellen live musiikkia. Sijoittaminen on myös minulle intohimo, joten raha asioissa olen tarkka. Mikäli kaipaat rentoa läsnäoloa ja seuraa elämääsi ollaan yhteydessä.

Yours Vokot

Siitä sitten pelaamaan tinderiä, ei muutakun Amorin nuolet esiin. Kesä lähestyy.
Kannattaa varmaan mainita myös #mese

Sitten hankkii semmoisen japsitoiletin missä on pillu- ja pyllypesu sekä kuivaus (musiikin kera). Säästyy rahaa vessapaperissakin.

Sen varalta jos katkeaa huonosti tahi sattuu jonkin sortin alkuräjähdys kaljan, tequilan ja meksikolaisen ruuan lopputulemana, niin pitäis kyllä olla tuollainen automaaginen hudlari. Köyhältä tuntuu manuaalisesti bideesuihkulla roiskia. Nappia vaan painais sivistyneesti ja vielä rentouttavat musiikit päälle, todellista premiumia.

Sen varalta jos katkeaa huonosti tahi sattuu jonkin sortin alkuräjähdys kaljan, tequilan ja meksikolaisen ruuan lopputulemana, niin pitäis kyllä olla tuollainen automaaginen hudlari. Köyhältä tuntuu manuaalisesti bideesuihkulla roiskia. Nappia vaan painais sivistyneesti ja vielä rentouttavat musiikit päälle, todellista premiumia.
Kuinkakohan kova suihku noissa on?

Melkoinen conversation piece olis, olen mukana kimppatilauksessa!
Minusta idolla tai jollain oli näitä painepeseviä ja lämpimällä ilmalla kuivaksi puhaltavia mallistossa jo vuosituhannen vaihteen tienoilla. Ei maksanu sillon ku ehkä 3600 alv 0.

Saudiarabian suuntaan ehkä kehitetty.

Aiheesta ku kahvilla juteltiin, että kuinka turhake, niin yks tuumas "jos kaatuisit naamalles tuoreeseen paskaan, niin menisitkö pesulle, vai pyyhkisitkö vain paperilla?"

Joku pumppuasema poistettiin käytöstä niin paine laski asunnossani. Nykyisin ei voi pillupuhelimeen luottaa runsaan liha-aterian jälkeen, että olisi pylly puhdas.

Siksi suosin työpaikan sontimisasemaa.

"Tästä kun painan, niin voin tilata pizzan."

580b92ea8d83b44b4a8b5003.webp

Back
Ylös Bottom