Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei. Minä olen Vokot en ole luonteeltani kovinkaan puhelias, olen kuitenkin rehti pohjalainen joka arvostaa liikunnallisuutta, a-aluueella ja keikoilla nautiskellen live musiikkia. Sijoittaminen on myös minulle intohimo, joten raha asioissa olen tarkka. Mikäli kaipaat rentoa läsnäoloa ja seuraa elämääsi ollaan yhteydessä.n tunnu oelvan, viimeviikolla lähetin kymmenille NAISille viestin, suurin osa ei vastannut mitään ja he jotka vastasi eivät yhtään halunneet viestitellä enempää
Kannattaa varmaan mainita myös #meseHei. Minä olen Vokot en ole luonteeltani kovinkaan puhelias, olen kuitenkin rehti pohjalainen joka arvostaa liikunnallisuutta, a-aluueella ja keikoilla nautiskellen live musiikkia. Sijoittaminen on myös minulle intohimo, joten raha asioissa olen tarkka. Mikäli kaipaat rentoa läsnäoloa ja seuraa elämääsi ollaan yhteydessä.
Yours Vokot
Siitä sitten pelaamaan tinderiä, ei muutakun Amorin nuolet esiin. Kesä lähestyy.
Sitten hankkii semmoisen japsitoiletin missä on pillu- ja pyllypesu sekä kuivaus (musiikin kera). Säästyy rahaa vessapaperissakin.Ei kannata. Elämänlaatu tipahtaa kun ei ylety pyyhkimään vakoa.
Sitten hankkii semmoisen japsitoiletin missä on pillu- ja pyllypesu sekä kuivaus (musiikin kera). Säästyy rahaa vessapaperissakin.
Kuinkakohan kova suihku noissa on?Sen varalta jos katkeaa huonosti tahi sattuu jonkin sortin alkuräjähdys kaljan, tequilan ja meksikolaisen ruuan lopputulemana, niin pitäis kyllä olla tuollainen automaaginen hudlari. Köyhältä tuntuu manuaalisesti bideesuihkulla roiskia. Nappia vaan painais sivistyneesti ja vielä rentouttavat musiikit päälle, todellista premiumia.
Kuinkakohan kova suihku noissa on?
Säädettävä useimmissa kohtaamissani.Kuinkakohan kova suihku noissa on?
Japaniasta. Pitää kyllä harkita tuovansa moisen kun seuraavan kerran sinne pääsee.Mistäköhän löytyisi joku show room missä vois käydä testailemassa?
Ei mikään painepesuri kuitenkaan?Säädettävä useimmissa kohtaamissani.
Japaniasta. Pitää kyllä harkita tuovansa moisen kun seuraavan kerran sinne pääsee.
Minusta idolla tai jollain oli näitä painepeseviä ja lämpimällä ilmalla kuivaksi puhaltavia mallistossa jo vuosituhannen vaihteen tienoilla. Ei maksanu sillon ku ehkä 3600 alv 0.Melkoinen conversation piece olis, olen mukana kimppatilauksessa!
Aika vastaava mitä yleensä noissa perssuihkuissa., eikai se japanialainen sonta sen tiukempaa suihkua tarvi kuin eurooppalainenkaan?Ei mikään painepesuri kuitenkaan?
#palkallinenSiksi suosin työpaikan sontimisasemaa.