Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saisi ilkeillä. Mutta kyllä se @vokot joutuisi hommiin joka vkl, jos edes "Moi Moit" kera hymyn saisi irtoamaan...
Edit, nyt naiset miettii, että mikähän sukkahousukuristaja tämäkin oikein on, kun on niin outo...
mikä on tapahtuessaan tuntunut uhkaavalta ja jälkeenpäin aiheuttanut ahdistusta ja pahaa oloa.
Onkohan Alisialla kaikki hyvin?
Kävitkö KYSissäEi ole. Yli puolitoista vuorokautta myöhemmin olen edelleen päihtyneessä tilassa, pyörryttää ja heikottaa. Jokohan sitä sai aivovamman tuosta.
Mahtavaa laittaa nukkumaan, kun kyljellään on vaikea olla, kun leikkausarpea kiristää (hyvä tieten että on tiivis) ja selällään taas ei uskalla nukkua, kun pelottaa että saattaa tukehtua omaan oksennukseensa.
Ja jos minusta itsestä tuntuu, että olen päihtynyt, niin olen todellisuudessa varmaan sekaisin kuin seinäkello.
Soitin osastolle ja kerroin tilanteen, niin käskivät syödä parin tunnin välein ja juoda vichyä ja nuolaista suolaa välillä.
Sanoin, että pyörryttää ja tuntuu päihtyneeltä ja on kova pahoinvointi, niin tuumaili, että "sinä kuulostat kyllä ihan selkeältä. Otat nyt levon kannalta ja makoilet siellä kotona ja hörppäilet vichyä".
En ole lähelläkään selkeää.
Saako tässä ketjussa ottaa muutaman karhun.
Saunaan toki
...kiivennyt sinne puuhun jo?Ootteko
Oletko allerginen opioideille?päihtyneessä tilassa
Eikö tuo päihtyminen ole sitä mitä jotku oikein hakee opiaateilla?Oletko allerginen opioideille?
"Lääkelista" on omakannassa, mutta on käytännössä vain reseptit mitä on tehty joskus. Mitä osastolla esmes on menny ei sieltä löydy, mutta löytyy kyllä sairaalan tietokannoista.Onko minulla mahdollisuutta päästä näkemään lääkelistaa tai sitä miten niitä on annettu, mihin aikoihin ja mitä määriä
Eikö tuo päihtyminen ole sitä mitä jotku oikein hakee opiaateilla?
Ju. Pala kakkua....kiivennyt sinne puuhun jo?![]()