Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei saisi ilkeillä. Mutta kyllä se @vokot joutuisi hommiin joka vkl, jos edes "Moi Moit" kera hymyn saisi irtoamaan...😬😔

Edit, nyt naiset miettii, että mikähän sukkahousukuristaja tämäkin oikein on, kun on niin outo...

mikä on tapahtuessaan tuntunut uhkaavalta ja jälkeenpäin aiheuttanut ahdistusta ja pahaa oloa.

parempi vaan pitää sitä etäisyyttä, noin siinä vain kävisi jos menisin änkyttämään jollekkin jotain

ciop4.webp

Onkohan Alisialla kaikki hyvin?

Ei ole. Yli puolitoista vuorokautta myöhemmin olen edelleen päihtyneessä tilassa, pyörryttää ja heikottaa. Jokohan sitä sai aivovamman tuosta.
Mahtavaa laittaa nukkumaan, kun kyljellään on vaikea olla, kun leikkausarpea kiristää (hyvä tieten että on tiivis) ja selällään taas ei uskalla nukkua, kun pelottaa että saattaa tukehtua omaan oksennukseensa.

Ja jos minusta itsestä tuntuu, että olen päihtynyt, niin olen todellisuudessa varmaan sekaisin kuin seinäkello.

Soitin osastolle ja kerroin tilanteen, niin käskivät syödä parin tunnin välein ja juoda vichyä ja nuolaista suolaa välillä.
Sanoin, että pyörryttää ja tuntuu päihtyneeltä ja on kova pahoinvointi, niin tuumaili, että "sinä kuulostat kyllä ihan selkeältä. Otat nyt levon kannalta ja makoilet siellä kotona ja hörppäilet vichyä".

En ole lähelläkään selkeää.

Ei ole. Yli puolitoista vuorokautta myöhemmin olen edelleen päihtyneessä tilassa, pyörryttää ja heikottaa. Jokohan sitä sai aivovamman tuosta.
Mahtavaa laittaa nukkumaan, kun kyljellään on vaikea olla, kun leikkausarpea kiristää (hyvä tieten että on tiivis) ja selällään taas ei uskalla nukkua, kun pelottaa että saattaa tukehtua omaan oksennukseensa.

Ja jos minusta itsestä tuntuu, että olen päihtynyt, niin olen todellisuudessa varmaan sekaisin kuin seinäkello.

Soitin osastolle ja kerroin tilanteen, niin käskivät syödä parin tunnin välein ja juoda vichyä ja nuolaista suolaa välillä.
Sanoin, että pyörryttää ja tuntuu päihtyneeltä ja on kova pahoinvointi, niin tuumaili, että "sinä kuulostat kyllä ihan selkeältä. Otat nyt levon kannalta ja makoilet siellä kotona ja hörppäilet vichyä".

En ole lähelläkään selkeää.
Kävitkö KYSissä

Onko minulla mahdollisuutta päästä näkemään lääkelistaa tai sitä miten niitä on annettu, mihin aikoihin ja mitä määriä?

Kannassa oli leikkauksen kulku ja se oli asiallinen ja ainakin tähän asti kaikki meni sen suhteen hyvin.

Kivunhoito ja kohtelu osastolla oli se, mistä on sanomista.
Ja tämä kotiutus tässä tilassa kun oli jo etukäteen tiedossa, että tulen olemaan yksin kotona ilman apua ja valvontaa.
Osasto oli ilmeisesti täynnä, niin halusivat minut kotiuttaa ensin todella kovissa kivuissa ja sen jälkeen ilmeisesti laittaa niin tyrmään, että en ainakaan kipuja valita ja saadaan kotiutumaan.

Oletko allerginen opioideille?
Eikö tuo päihtyminen ole sitä mitä jotku oikein hakee opiaateilla?

Onko minulla mahdollisuutta päästä näkemään lääkelistaa tai sitä miten niitä on annettu, mihin aikoihin ja mitä määriä
"Lääkelista" on omakannassa, mutta on käytännössä vain reseptit mitä on tehty joskus. Mitä osastolla esmes on menny ei sieltä löydy, mutta löytyy kyllä sairaalan tietokannoista.

Eikö tuo päihtyminen ole sitä mitä jotku oikein hakee opiaateilla?

Nii, onko tullu vaan huono trippi. Jogurtit kuitenkin tulee nenästä ja alkaa näkyä vaaleanpunaisia elefantteja, kuin Dumbo elokuvassa, jos ei sovi.

Mitähän senkin elokuvan piirtäjät on vetäneet.

Back
Ylös Bottom