Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä taisin saada Sylvin lääkkeet viimeyönä.

Leikkauksen jälkeen oli kovat kivut, eikä tuntunut helpottavan millään siedettävälle tasolle. Käytiin v*ttuilemassa, että "et voi olla kipeä". Sitten eilen illalla annettiin, niin paljon lääkettä, että myrkytysoireita. Heräsin puolilta öin voimakkaaseen pahoinvointiin ja kuvotukseen ja oli päihtynyt olo, mutta huonolla tavalla, kuvottava. Sain pahoinvointilääkettä, mutta vielä aamullakin pyörrytti. Tulin nyt kotiin ja kävin suihkussa ja edelleen hutera olo. Taksissa oli vaikeuksia istua, kun joka kuoppa tuntui (noin puolen tunnin matka), mutta nyt pärjäilen.

Ei ollut hyvä kokemus. Toivottavasti kuiten parempaan päin.

Pitäisiköhän se tosiaan ostaa, sähköpotkulauta. Käyttöä olisi lähinnä kesäiltaisin terassille siirtymiseen. Lähtisikö ne daamit baarista sellaisen kyydille...🤣

Ne daamithan voi istua tangolla. Voi sitä yhteistä riemua ja naurua kun perillä käy ilmi että potkulaudassa ei ole tankoa!

Minä eilen ihailin kapakassa yhtä lyhyttä NAISta, oli muuten todellä lähellä etten sanonut hänelle jotain, en kuitenkaan taaskaan uskaltanut

mutta vielä enemmän ihailin toisessa kapakassa yhtä pitkää NAISta, sitä päivä ei tule että etes harkitsisin hänen kaltaiselleen juttelemaan menoa, katsoin ja tulen katsomaan vain sivusta

ja, ai niin, Tohtori

eilen se tapahtui, NAISiminen sano ensimmäisen kerranTheTuotteen käytön aloittamisen jälkeen "sinä tuoksut hyvälle"

ja, ai niin, Tohtori

eilen se tapahtui, NAISiminen sano ensimmäisen kerranTheTuotteen käytön aloittamisen jälkeen "sinä tuoksut hyvälle"
Hyvä.

Ja vielä parempi että on niin paljon NAISoletetun kanssa kommunikoitu, että on tuohon tilanteeseen päästy. (y)

Screenshot_20220430-133910_QuickPic.webp

#eihuono

Vittu, että mua ärsyttää olla jotenkin näin iso. Tai en mä nyt omasta mielestäni mitenkään tolkuttoman pitkä ole, mutta onnistun näköjään aina haalimaan ympärilleni pieniä ja siroja ihmisiä niin korostuu tämä… no tämä vitun isokokoisuus.

Ja oon näköjään tällä stressisyömisellä keränny painoani lisää. Oon ihan tohtorina nyt täällä sohvalla tämän ison ja lihavan oloni kanssa.
Olisipa minulla sama ongelma, itse taas koen jo kaupungilla kulkiessa että kylläpäs mä olen aivan helvetinmoinen mikkihiiri mieheksi.

Minkä vuoksi se isokokoisuus vaivaa? Haalitko päässäsi kuvitelmaa jossa se pienikokoisuus naisena korostuisi jonkinlaisena tavoiteltavana asiana relatiivisesti, jolloin kun olisit se pienikokoisempi ja sirompi niin se auttaisi sinua saavuttamaan jonkinlaisen statuksen - haluttavampi geneerisesti miesten silmissä ja hyväksytympi ja kadehdittu muiden naisten keskuudessa? Tuon voisin jopa ymmärtää, ulkonäköpaineet jotka ovat sen oman tyytymättömyyden kanssa käsi kädessä. Eritoten jos on ollut vastatuulta pariutumisessa jota kaipaa, sitä herkästi korreloi sen omiin epävarmuuksiin. Jokainen nainenhan toivoo kokevansa olevansa pieni kumppaninsa rinnalla, ja jos on rakenteellisesti isompi niin silloin se vaade myös vastapuolelle on olla pidempi/isompi. Ja sellaisten kumppaneiden löytyminen taas on aika perkeleen hankalaa ottaen huomioon mikä se keskivertomassa on tarjonnassa, joten olisi helpompaa toivoa olevansa pienempi jotta esiintyisi viehättävänä.
Tyttöystäväni on relatiivisesti isokokoinen, eli rakenteellisesti leveälanteinen, kapeat hartiat, kohtalaisen pitkä, valtavat rinnat ja lantion mallin myötä iso perse. Jo siis rakenteellisista taipumuksista hän ei ikinä tule olemaan "pieni". Sattumoisin eräs suosikkiartistejani on juuri tehnyt kuvan joka kuvaa hyvin paljon sitä millaisena naiseni näyttäytyy minulle.

FRT3wC7XMAU3Kep copy.webp

Vaikka olen juuri todetussa pituusmittauksessa selkeästi pidempi, monesti huonon ryhdin ja skolioosin vuoksi olemme aika samanpituisia, give or take parisen senttiä minulle plussaa. Olen myös rakenteellisesti niin uskomatonta kaatopaikkasektoria, luuston ja lihasten malli tekee minusta ihan uskomattoman pienikokoisen kaikesta bodauksesta huolimatta. Voisin tämän asian antaa haitata mutta jo vuosikausia sitten hyväksyin sen että on mitä on, ja se saa luvan kelvata. Toki itsensä kehittäminen jne., mutta jos ei se ulkonäkö kelpaa niin sitten etsitään joku jolle se kelpaa. Voisin ahdistua kaikista niistä täysin tavoittamattomissa olevista kehoista joita haluaisin olla, jotta saavuttaisin sen 'statuksen' mikä vastakohtana naisille nähdään ihailtavana - iso, kookas, pitkä, leveä lihaksikkaalla tavalla, komeat kasvot. Voimamahalla tai sixpäkillä, kumpi nyt sitten kenellekin maistuu. Korreloituu sen perinteisen maskuliinisuuden kanssa.

Kaikesta tästä huolimatta molemmat suorastaan jumaloidaan toistemme ulkonäöllisiä piirteitä. En ole edes missään kohtaa toivonut että naiseni olisi pienikokoisempi jotta minä saisin tuntea itseni paremmaksi, koska se on ajatuksen tasolla jo paradoksaalista. Toki saa sitä preferoida mitä haluaa, mutta tuossa se kaiketi kiteytyy että jos se oman itsevarmuuden ja hyvänolon tunne kumpuaa sitä miten itse heijastut muitten silmistä, niin ei sitä koskaan tule olemaan tyytyväinen. Juuri suukoteltiin (aika intohimoisesti) kaupungilla eilen kun pikaisesti nähtiin ja koska aina hetkeksi häkellyn julkisista hellyydenosoituksista, hetkellisesti mietin miltä näyttäydymme muitten silmiin. Ja siinäkin mietin kuinka tyhjä se pelto on jossa kasvatan niitä kuuluisia 'fucks to give', olen vain onnellinen että minulla on kumppani joka ilman pienintäkään epäilystä haluaa minua ja minä häntä.

Ai mutta nythän on tullut tovi, että pakkaan kimpsut ja kampsut, sillä jos jokin on nussimista parempaa niin se on kyllä bodaus käsipainoilla. Asuntolainakin tuli eilen vihreällä valolla pankista niin pääsee suunnittelee miten kesänsä viettää terassilla, omassa saunassa ja sisätiloissa lämpöilmapumppu. Ja mikä parasta, saa megatissit kouraan joka ehtoo.

Ja vielä parempi että on niin paljon NAISoletetun kanssa kommunikoitu, että on tuohon tilanteeseen päästy.

#negative

tapahtumien kulku:

nousin pöydästä hakemaan tiskin vesipisteeltä wateria, hän istui siinä vesipöntön vieressä ja kehut tuli kommunikoimatta
palasin vesiklasin kanssa pöytään, muita sanoja ei vaihdettu, Minulla oli eilen rima matkassa

nousin pöydästä hakemaan tiskin vesipisteeltä wateria, hän istui siinä vesipöntön vieressä ja kehut tuli kommunikoimatta
palasin vesiklasin kanssa pöytään, muita sanoja ei vaihdettu, Minulla oli eilen rima matkassa
Nooo...ei minulle koskaan kukaan ennestään tuntematon NAISoletettu puhu. Tai ole puhunut. Jos työmaata tai asiakaspalvelutilanteita ei lasketa.

Nooo...ei minulle koskaan kukaan ennestään tuntematon NAISoletettu puhu. Tai ole puhunut. Jos työmaata tai asiakaspalvelutilanteita ei lasketa.

oli aika humalassa, aivan kaameassa

Ei saisi ilkeillä. Mutta kyllä se @vokot joutuisi hommiin joka vkl, jos edes "Moi Moit" kera hymyn saisi irtoamaan...😬😔

Edit, nyt naiset miettii, että mikähän sukkahousukuristaja tämäkin oikein on, kun on niin outo...

mutta jos ei se ulkonäkö kelpaa niin sitten etsitään joku jolle se kelpaa.
Juuri näin!

Mutta pitää muistaa, ettei se naisille ole kovin helppoa; kun pienestä pitäen syötetään (mm. median toimesta) sitä, miltä pitäisi näyttää.
Totta kai, nykyisin ulkonäköpaineet kohdistuvat myös miehiin mutta silti pikkupoikien maailma on ihan erilainen kuin mitä naiset kohtaavat; naisia arvostellaan ulkonäön kautta jo siinä vaiheessa kun samanikäinen pikkupoika vasta taputtelee onnellisena pskaa kuralätäkössä.
Noin hieman karrikoidusti sanoen. 😅

Minä olen nykyisin ihan sinut sen kanssa, että olen teini-iän syömishäiriöiden ja liikunnan vuoksi pienirintainen. Tokihan sille voisi jotain nykyisin tehdäkin mutta miksi ihmeessä, kun tykkään itsestäni ihan näin.
-Mutta, niin kuin naiset yleensä, minäkin olen kipuillut mm. tuon asian kanssa, samoin kuin ylipainon ja toisaalta sen, että minulla on joskus ollut jonkun miehen mielestä liian erottuvat lihakset naiseksi. wtf?? Koita siinä miellyttää sitten. 🤷‍♀️

Helpointa onkin, kun ei yritä. Jos ei kelpaa, niin jatka matkaa.

Onneksi iän myötä on tullut rohkeutta olla oma itsensä ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
-Eikä ottaa niin vakavasti.

3OJGnMj.png

Tänään huvitutin itseäni ottamalla instakuvia blogin tilille - koira ei innostunut vaikka kuinka yritin + jotain mitä en olisi joskus nuorempana tehnyt; ilman paitaa pienirintaisuudesta ja olkapäistä huolimatta, koska ei tartte tykätä. Minusta, tai siitä miltä näytän.

Back
Ylös Bottom