View: https://www.instagram.com/reel/CcKBeFFgTrU/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tämmöistä se oli meidän yläaste. Siksiköhän minusta on tullut tälläinen, mikä nyt on...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en.wikipedia.org
Pitäisiköhän se tosiaan ostaa, sähköpotkulauta. Käyttöä olisi lähinnä kesäiltaisin terassille siirtymiseen. Lähtisikö ne daamit baarista sellaisen kyydille...![]()
Hyvä.ja, ai niin, Tohtori
eilen se tapahtui, NAISiminen sano ensimmäisen kerranTheTuotteen käytön aloittamisen jälkeen "sinä tuoksut hyvälle"
Olisipa minulla sama ongelma, itse taas koen jo kaupungilla kulkiessa että kylläpäs mä olen aivan helvetinmoinen mikkihiiri mieheksi.Vittu, että mua ärsyttää olla jotenkin näin iso. Tai en mä nyt omasta mielestäni mitenkään tolkuttoman pitkä ole, mutta onnistun näköjään aina haalimaan ympärilleni pieniä ja siroja ihmisiä niin korostuu tämä… no tämä vitun isokokoisuus.
Ja oon näköjään tällä stressisyömisellä keränny painoani lisää. Oon ihan tohtorina nyt täällä sohvalla tämän ison ja lihavan oloni kanssa.

Ja vielä parempi että on niin paljon NAISoletetun kanssa kommunikoitu, että on tuohon tilanteeseen päästy.
Nooo...ei minulle koskaan kukaan ennestään tuntematon NAISoletettu puhu. Tai ole puhunut. Jos työmaata tai asiakaspalvelutilanteita ei lasketa.nousin pöydästä hakemaan tiskin vesipisteeltä wateria, hän istui siinä vesipöntön vieressä ja kehut tuli kommunikoimatta
palasin vesiklasin kanssa pöytään, muita sanoja ei vaihdettu, Minulla oli eilen rima matkassa
Nooo...ei minulle koskaan kukaan ennestään tuntematon NAISoletettu puhu. Tai ole puhunut. Jos työmaata tai asiakaspalvelutilanteita ei lasketa.
mutta on kyllä äärettömän kova livenä tämä, etelleen
suosittelen kaikille
View: https://www.youtube.com/watch?v=6QtWewnUY1M
Juuri näin!mutta jos ei se ulkonäkö kelpaa niin sitten etsitään joku jolle se kelpaa.