Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sinappia kuiteskaan..?Öljyssä vähän kuulottaa rusinoita, sipulia ja ruisleivät palasia. Siihen päälle vähän Nutellaa. Hemmetin hyvä jälkkäri.
Onkohan sitä ite näyttäny sillon yhtä lapselta?Kaupungilla näkyi Medisiinareita haalareissaan. Ovat kovin nuoria nykyään.
Kajsna varmaan sulautuisi noiden joukkoon vieläOnkohan sitä ite näyttäny sillon yhtä lapselta?
Eiku siis...minähän näytän yhä.
Mä jotenkin muistelin että kotari olisi tehnyt diesel enskoja armeija käyttöön, taisin sekottaa tähän.Kiisseli? Oletteko nauttinut?
Pyöriä näyttää olevan taas pitkä rivi kaupan, ei muuta ko hakemaan.
Se on sukset jalassa siellä mukana.Kajsna varmaan sulautuisi noiden joukkoon vielä
Kai ajoneuvoon tulee joku ajanhenkeen sopiva logo?Öljyt ja nesteet tarkistettu, ohjausnivelet ja kartaanit rasvattu, rengaspaineet tarkistettu ja varapyörän puuttuva venttiilinhattu asennettu.
Pitäisiköhän tälle reissulle varautua esim moottorisahalla?
Vappumunkit ja pieni päiväkänni kyllä houkuttais tällä hetkellä.Mitä se villinä olo nyt sitteen rakottaisi? Menisitte baariin ja harastaisitte tunteetonta irtoseksiä?
Kyllä noi on tietääkseni ihan pensakoneita. Hintataso ollut siinä 2k nurkilla.Mä jotenkin muistelin että kotari olisi tehnyt diesel enskoja armeija käyttöön, taisin sekottaa tähän.
katso liitettä 240899
Pitäisikö pari vappupalloa laittaa.Kai ajoneuvoon tulee joku ajanhenkeen sopiva logo?![]()
Vappumunkit ja pieni päiväkänni kyllä houkuttais tällä hetkellä.
Minä kävin hakemassa sen semmosen henkilökuntakuvakorttihoman, mikä lie oikea nimi sille, ja ohjaaja sanoi mun näyttävän siinä kuvassa kyllä paljon vanhemmalta mitä tällai niinku luonnossa. Mukava saada tuommosta suoraa palautetta.Onkohan sitä ite näyttäny sillon yhtä lapselta?
Eiku siis...minähän näytän yhä.
Minun kortti on ollut pukukaapissa viimiset 5-6 vuotta.Minä kävin hakemassa sen semmosen henkilökuntakuvakorttihoman, mikä lie oikea nimi sille, ja ohjaaja sanoi mun näyttävän siinä kuvassa kyllä paljon vanhemmalta mitä tällai niinku luonnossa. Mukava saada tuommosta suoraa palautetta.
Ihan kauhee kuva siitä muutenki tuli. Näytän ihan joltain munapäältä.
Varmaan ainut järkevä ajatus hetkeen aikaan.Ärsyttävän järkevää. Tulee pian paineita olla iteki.
Suattaapi olla, että mun oma pysyy kans vähä jossain piilossa.Minun kortti on ollut pukukaapissa viimiset 5-6 vuotta.
Katoinkin että se kuva oli livahtanut ilta-sanomien juttuun.Minä kävin hakemassa sen semmosen henkilökuntakuvakorttihoman, mikä lie oikea nimi sille, ja ohjaaja sanoi mun näyttävän siinä kuvassa kyllä paljon vanhemmalta mitä tällai niinku luonnossa. Mukava saada tuommosta suoraa palautetta.
Ihan kauhee kuva siitä muutenki tuli. Näytän ihan joltain munapäältä.
Häh, päiväkännithän on paljon irtoseksiä villimpää ja vappumunkkejaki saa vaan kerran vuodessa.ei Minua tuo tieto kinostanut vaan se villi osuus