Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiisseli? Oletteko nauttinut?

Pyöriä näyttää olevan taas pitkä rivi kaupan, ei muuta ko hakemaan.
Mä jotenkin muistelin että kotari olisi tehnyt diesel enskoja armeija käyttöön, taisin sekottaa tähän.

Hayes-DT-4-5-1.webp

Toimivan vappusiman reseptihän on paketti rusinoita ja pullo kossua. Annetaan rusinoiden olla paketissa ja otetaan kossupullosta huikkaa rauhalliseen tahtiin.

Varastettu joltain suomalaiselta rokkarilta 90-luvun Soundista, kun kyseltiin artistien vappusuunnitelmia.

Onkohan sitä ite näyttäny sillon yhtä lapselta?

Eiku siis...minähän näytän yhä.
Minä kävin hakemassa sen semmosen henkilökuntakuvakorttihoman, mikä lie oikea nimi sille, ja ohjaaja sanoi mun näyttävän siinä kuvassa kyllä paljon vanhemmalta mitä tällai niinku luonnossa. Mukava saada tuommosta suoraa palautetta.😬

Ihan kauhee kuva siitä muutenki tuli. Näytän ihan joltain munapäältä.

Minä kävin hakemassa sen semmosen henkilökuntakuvakorttihoman, mikä lie oikea nimi sille, ja ohjaaja sanoi mun näyttävän siinä kuvassa kyllä paljon vanhemmalta mitä tällai niinku luonnossa. Mukava saada tuommosta suoraa palautetta.😬

Minun kortti on ollut pukukaapissa viimiset 5-6 vuotta.

Katoinkin että se kuva oli livahtanut ilta-sanomien juttuun.
13e81b1d1adeb856e25b1e48af2b9a57.jpg.webp

Back
Ylös Bottom