Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kattelen leffaa Turvatalo, puoli tuntia on räiskitty pyssyillä ja ajettu romurallia liikenteen seassa. Yhtäkkiää pahis alkaa ruuvailemaan äänenvaimenninta pistooliin kesken takaa ajon, sitä ennen on tosiaan ammuttu rynnäreillä ihan estottomasti!

Aika monessa elokuvassa on myös ampujien kuulonsuojaus kuhtuullisen puutteellinen. Juttelun kuulevat heti kuitenkin ihan ok.

...Lottovoittoa odotellessa....

Pitäis varmaan myös lotota...

Edit: Helevetti, minähän olen kuin jäsen vokotti. Hän haaveilee pakkiksella pillusta, minä lottovoitosta ja ilmatyynyaluksesta.

Edit 2: No pillukin kyllä kelpaisi. :unsure:

..Mutta pidetään nyt kuitenkin asiat tärkeysjärjestyksessä!

Viimeksi muokattu:
Se on kyllä tuo jälkikasvun soitonopettaja oikein miellyttävän näköinen nuori mies. En oo vielä keksinyt mitään niin hyvää tekosyytä, että voisin mennä soittotunneille mukaan.🤔

Psykiatrian keskukseen ei ole ollut edelleenkään antaa lääkäriaikaa. Ohjeistivat sieltä menemään sairaalan päivystykseen. Päivystävä psy näki minun olevan psy keskuksen kirjoilla ja neuvoi ottamaan yhteyttä omaan hoitavaan psykiatriin arjen tullen - eikä ole potilaspaikkojakaan vapaana.

Jotenkin tuntuu, että tämä ei toimi 🤔

Tulin sitten kotiin syömään mehua ja pullaa.

Joku munakuva voisi nyt piristää.

Joku munakuva voisi nyt piristää.
Munakuva Sylville
20220414_195340.webp

Tästä tuli tarina mieleen varusveijari ajoilta, kun olimme keräämässä veteraaneille rahaa ja erään asunnon oven avasi itseäni vanhempi nainen kylpytakissaan. Nainen sitten kysyi, että miten haluan maksun.

Siinä tilanteessa toki käteinen oli ainoa maksutapa.

Back
Ylös Bottom