Nokkatippuria on taatusti jaossa Levillä. Eräs tuttava päivystää puoliammattimaisesti Ihqubaarissa ja vahvisti tämän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä on kyllä sen näköistä se menokin ja kaikki paikat ihan pullollaan, niin en ihmettele.Eräs porukka oli viime viikon Levillä, nyt kaikilla iso K.
Kahvan poisto? Jättää kahvan vain sisäpuolelle.Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin? Mulle on ihan sama mitä touhaa öisin muuten, mutta ei tarttis lasta herättää.
Mahdollista kai ainakin. Tuossa eräskin frendi sairasti jonkun version tammikuussa ja kävivät nyt Tahkolla vähän "hiihtämässä", niin sieltä joku toinen versio tuliaisina.
Itellä sama virsi kuin viime maanantaina. Silmät pitäs avata kenkälusikalla.
Pitääkö muuten paikkansa että kissan nimi on Vatanen?Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin? Mulle on ihan sama mitä touhaa öisin muuten, mutta ei tarttis lasta herättää.
Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin? Mulle on ihan sama mitä touhaa öisin muuten, mutta ei tarttis lasta herättää.
Jaa'a, täällä on katsottu pienimmän riesan tieksi pitää ovet auki tai vähän raollaan, että pääsevät kulkemaan vapaasti. Koska jos suljet ovet, niin sitten kapsuttavat ovea tassuillaan, jos haluavat jostain kulkea.Kahvan poisto? Jättää kahvan vain sisäpuolelle.
Ei. Virallinen nimi olis Max, mutta sanon sitä useimmiten Saatanaksi tai vaan Kissaksi.Pitääkö muuten paikkansa että kissan nimi on Vatanen?
Jos se ovi on auki niin menee sitten sängyn viereen ja herättää pojan tassuttelemalla naaman päällä. Ja siis joo muuten saa touhuta öisin mitä haluaa, mutta ois hyvä että lapsi sais yönsä nukkua rauhassa.Jaa'a, täällä on katsottu pienimmän riesan tieksi pitää ovet auki tai vähän raollaan, että pääsevät kulkemaan vapaasti. Koska jos suljet ovet, niin sitten kapsuttavat ovea tassuillaan, jos haluavat jostain kulkea.
Ja välillä sit vaan korvatuplat päähän, jos haluaa nukkua häiriöttä, koska aina noista jotain ääntä lähtee, kun touhuvat öisin.
No tuo oppinut sen saman. Sitten kun oppis vielä avaamaan terassin oven lukon niin saa mun puolesta kulkea vapaasti kuinka haluaa..Meillä kissa on oppinut avaamaan ovia, en ole vielä kokeillut että toimisiko jos kahvan kääntää osoittamaan ylöspäin.Ainakaan ei pääsisi samalla tavalla hyppäämällä roikkumaan kahvasta niin että ovi aukeaisi.
Tjoo, no, tuota se tekee meidänkin toinen kissa. Menee kyllä yleensä steppaamaan emännän päälle ja saattaa kapsuttaa tassulla, että pitää päästä kainaloon. Sit saattaa olla tyytyväisenä siinä hetken kainalossa ja lähtee taas meneen. Ja sit joku yö nukkuu tuommoisessa tornissaan ihan sievästi.Jos se ovi on auki niin menee sitten sängyn viereen ja herättää pojan tassuttelemalla naaman päällä. Ja siis joo muuten saa touhuta öisin mitä haluaa, mutta ois hyvä että lapsi sais yönsä nukkua rauhassa.
Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin? Mulle on ihan sama mitä touhaa öisin muuten, mutta ei tarttis lasta herättää.
No joo, katsoo nyt mitä keksis. Mulle nyt tosiaan tärkeempää nuo lapsen yöunet ku omat. Olis hyvä, että se edes sais nukuttua. Onneks ei kovin herkästi heräile, mutta välillä valittelee ku kissa herättää.Tjoo, no, tuota se tekee meidänkin toinen kissa. Menee kyllä yleensä steppaamaan emännän päälle ja saattaa kapsuttaa tassulla, että pitää päästä kainaloon. Sit saattaa olla tyytyväisenä siinä hetken kainalossa ja lähtee taas meneen. Ja sit joku yö nukkuu tuommoisessa tornissaan ihan sievästi.
Että en tiedä mikä tuohon nyt ois ässäratkaisu, koska nuo katit nyt on tuollaisia :D
Jotain kissakarkottimia on, mutta en tiedä onko kovin lemppari ja tuoko sit stressiä kissalle, jos oveen ruiskisi. Jos siis vaikuttaa tavallaan laajemmalla alueella ja kissa rupeaa välttelemään koko aluetta.
muoks. tänä aamuna näköjään mourutaan nonstoppina.
No mutta ei sitäkää viittis. Mut oispa autotalli.Eutanasia. Olen itte koittanut saada molemmille kissoille. Tarvis salaa viedä hameväeltä.
Toinen kissa mouruu öisin niin witusti. Nykyään vien jo illalla autotalliin. En tiedä mouruuko siellä, ei ainakaan sisälle kuulu, joten up to him. On lämmin talli ja siellä vettä safkaa ja hiekkalaatikko.
sanon sitä useimmiten Saatanaksi tai vaan Kissaksi.