Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eräs porukka oli viime viikon Levillä, nyt kaikilla iso K.
Siellä on kyllä sen näköistä se menokin ja kaikki paikat ihan pullollaan, niin en ihmettele.

Tietääkseni meidän remmistä ei kukaan sairastunut, kun oltiin pari kolme viikkoa sitten, mutta kaikki kyllä kertaalleen sairastanu ja rokotettukin. Liekö vaikutusta.

Eikä oltu myöskään Ihqubaarissa.

---

Kolmas viikko lähtee "töitä", kun ei oo töitä mitä tehdä. Luulis tällä viikolla jo selviävän paperisodan ja starttaavan hommat..

Saattaa muuten olla että tuo kyseinen Ihqu on viimeisin anniskeluravintola jossa olen käynyt.

Eipä siitä ole aikaa kuin 6 vuotta.

Ehkä, mahdollisesti, eijaksa muistaa.

Levillä baariin kyllä aika hapokas ajatuskin jo, kun kattoo sitä jengin määrää ja menoa.. Suunnilleen vappu potenssiin kaks täällä kotopuolessa.

Ehkä tullu vanhaksi, kun ei jaksa enää mitään älytöntä häiläämistä.

Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin? Mulle on ihan sama mitä touhaa öisin muuten, mutta ei tarttis lasta herättää.

Mahdollista kai ainakin. Tuossa eräskin frendi sairasti jonkun version tammikuussa ja kävivät nyt Tahkolla vähän "hiihtämässä", niin sieltä joku toinen versio tuliaisina.

Itellä sama virsi kuin viime maanantaina. Silmät pitäs avata kenkälusikalla.

Skidit oli eka räkäsiä ja sitten myö aikuset. Emäntä ihan kuumeessa. Mulla ei muuta ku pää tukossa. Huomas jo viime viikolla, että enteili lenssua kun ei palautunu reeneistä. Kävin vielä perjantaina juoksemas cooperin räntäsateessa :D tuuli niin että lenteli pipot vittuun pääsuoralla. Ei tuossakaan mitään järkeä ollut.

Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin? Mulle on ihan sama mitä touhaa öisin muuten, mutta ei tarttis lasta herättää.
Pitääkö muuten paikkansa että kissan nimi on Vatanen?

Kahvan poisto? Jättää kahvan vain sisäpuolelle.
Jaa'a, täällä on katsottu pienimmän riesan tieksi pitää ovet auki tai vähän raollaan, että pääsevät kulkemaan vapaasti. Koska jos suljet ovet, niin sitten kapsuttavat ovea tassuillaan, jos haluavat jostain kulkea.

Ja välillä sit vaan korvatuplat päähän, jos haluaa nukkua häiriöttä, koska aina noista jotain ääntä lähtee, kun touhuvat öisin.

Meillä kissa on oppinut avaamaan ovia, en ole vielä kokeillut että toimisiko jos kahvan kääntää osoittamaan ylöspäin. 🤔 Ainakaan ei pääsisi samalla tavalla hyppäämällä roikkumaan kahvasta niin että ovi aukeaisi.

Mutta vaikuttaa nopeasti hoksaavan mitä pitää tehdä. Tässä yksi päivä kissa yritti parvekkeen kahvaa, mutta se on vähän raskaampi työntää niin ei mennyt oikeaan asentoon, mutta ihan oikeilla jäljillä oli. 😅

Nyt tuo on aina tossa yhdessä kahvassa roikkumassa minkä saa aukim

Pitääkö muuten paikkansa että kissan nimi on Vatanen?
Ei. Virallinen nimi olis Max, mutta sanon sitä useimmiten Saatanaksi tai vaan Kissaksi.
Jaa'a, täällä on katsottu pienimmän riesan tieksi pitää ovet auki tai vähän raollaan, että pääsevät kulkemaan vapaasti. Koska jos suljet ovet, niin sitten kapsuttavat ovea tassuillaan, jos haluavat jostain kulkea.

Ja välillä sit vaan korvatuplat päähän, jos haluaa nukkua häiriöttä, koska aina noista jotain ääntä lähtee, kun touhuvat öisin.
Jos se ovi on auki niin menee sitten sängyn viereen ja herättää pojan tassuttelemalla naaman päällä. Ja siis joo muuten saa touhuta öisin mitä haluaa, mutta ois hyvä että lapsi sais yönsä nukkua rauhassa.

Meillä kissa on oppinut avaamaan ovia, en ole vielä kokeillut että toimisiko jos kahvan kääntää osoittamaan ylöspäin. 🤔 Ainakaan ei pääsisi samalla tavalla hyppäämällä roikkumaan kahvasta niin että ovi aukeaisi.
No tuo oppinut sen saman. Sitten kun oppis vielä avaamaan terassin oven lukon niin saa mun puolesta kulkea vapaasti kuinka haluaa..😂

Jos se ovi on auki niin menee sitten sängyn viereen ja herättää pojan tassuttelemalla naaman päällä. Ja siis joo muuten saa touhuta öisin mitä haluaa, mutta ois hyvä että lapsi sais yönsä nukkua rauhassa.
Tjoo, no, tuota se tekee meidänkin toinen kissa. Menee kyllä yleensä steppaamaan emännän päälle ja saattaa kapsuttaa tassulla, että pitää päästä kainaloon. Sit saattaa olla tyytyväisenä siinä hetken kainalossa ja lähtee taas meneen. Ja sit joku yö nukkuu tuommoisessa tornissaan ihan sievästi.

Että en tiedä mikä tuohon nyt ois ässäratkaisu, koska nuo katit nyt on tuollaisia :D

Jotain kissakarkottimia on, mutta en tiedä onko kovin lemppari ja tuoko sit stressiä kissalle, jos oveen ruiskisi. Jos siis vaikuttaa tavallaan laajemmalla alueella ja kissa rupeaa välttelemään koko aluetta.

muoks. tänä aamuna näköjään mourutaan nonstoppina.

Eutanasia. Olen itte koittanut saada molemmille kissoille. Tarvis salaa viedä hameväeltä.

Toinen kissa mouruu öisin niin witusti. Nykyään vien jo illalla autotalliin. En tiedä mouruuko siellä, ei ainakaan sisälle kuulu, joten up to him. On lämmin talli ja siellä vettä safkaa ja hiekkalaatikko.

Tjoo, no, tuota se tekee meidänkin toinen kissa. Menee kyllä yleensä steppaamaan emännän päälle ja saattaa kapsuttaa tassulla, että pitää päästä kainaloon. Sit saattaa olla tyytyväisenä siinä hetken kainalossa ja lähtee taas meneen. Ja sit joku yö nukkuu tuommoisessa tornissaan ihan sievästi.

Että en tiedä mikä tuohon nyt ois ässäratkaisu, koska nuo katit nyt on tuollaisia :D

Jotain kissakarkottimia on, mutta en tiedä onko kovin lemppari ja tuoko sit stressiä kissalle, jos oveen ruiskisi. Jos siis vaikuttaa tavallaan laajemmalla alueella ja kissa rupeaa välttelemään koko aluetta.

muoks. tänä aamuna näköjään mourutaan nonstoppina.
No joo, katsoo nyt mitä keksis. Mulle nyt tosiaan tärkeempää nuo lapsen yöunet ku omat. Olis hyvä, että se edes sais nukuttua. Onneks ei kovin herkästi heräile, mutta välillä valittelee ku kissa herättää.

Eutanasia. Olen itte koittanut saada molemmille kissoille. Tarvis salaa viedä hameväeltä.

Toinen kissa mouruu öisin niin witusti. Nykyään vien jo illalla autotalliin. En tiedä mouruuko siellä, ei ainakaan sisälle kuulu, joten up to him. On lämmin talli ja siellä vettä safkaa ja hiekkalaatikko.
No mutta ei sitäkää viittis. Mut oispa autotalli.

Mulle tarjottiin kissaa nimeltään "Saatana" joskus 2010 alkupuolella, tokko ollu Irman kissa. Aika ei ollu silloin kypsä kissan ottamiselle.

Back
Ylös Bottom