Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Max131
20220410_104405.webp

Tuollainen Marui on minulla harjoitusleluna. Mutta sanoisin, että ihan perus perus harjoitteluun sopiva. Ja jos tuolla osuu, niin osuu oikeallakin.

Jos lähtee nollapisteestä, menee nykypäivänä aikaa, että tulee ostoluvat oikealle ysimilliselle.

@Max131
katso liitettä 240562

Tuollainen Marui on minulla harjoitusleluna. Mutta sanoisin, että ihan perus perus harjoitteluun sopiva. Ja jos tuolla osuu, niin osuu oikeallakin.

Jos lähtee nollapisteestä, menee nykypäivänä aikaa, että tulee ostoluvat oikealle ysimilliselle.
Vois miettiä tommosta joo. Ja joo, noinhan se taitaa olla, että pitkä prosessi, ennen kuin luvat omalle, mutta ei tässä tuon suhteen niin kiirus ole. Mistä sen tietää ennen aloittamista, että kestääkö mielenkiintokaan, vaikka kiinnostus on aina ollu.

Täällä suunnassa on noidat liikenteessä vasta ens viikonloppuna.
On varmaan Pohjois-Suomen tapa, että virpominen on viikon myöhemmin kuin Etelä-Suomessa. Pohjalaisilla on ihan omat jutut.

Aiheutti pienen hämmennyksen kun asuin keski-pohjanmaalla ja virpojat soitti ovikelloa viikon myöhässä. Meinasin häätää pois, ei mulla kyllä mitään edes ollut antaa.

En usein kyllä avaa ovea, jos ei ole mitään antaa. Parempi ja kivempi niin.

Näin päästäisen aikoihin, olisi aina kauhia houkutus kysellä tyhmiä.

Esim., miten jeesuksen aasilla ratsasteluun liittyy munat, jänikset, noidat, ruoho?

No aasi ehkä söisi ruohoa, mutta...

Näin päästäisen aikoihin, olisi aina kauhia houkutus kysellä tyhmiä.

Esim., miten jeesuksen aasilla ratsasteluun liittyy munat, jänikset, noidat, ruoho?

No aasi ehkä söisi ruohoa, mutta...
Munia on kiva puristella, jänikset panee ku......jänikset, naisethan on yksiä noitia, ruoho on vihreämpää aidan takana...

Eli kaikenlaisia inhimillisiä haaveita yhdistelee tämä pääsiäinen.

Back
Ylös Bottom