Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun makuun hienoin viinapullo mitä omistan

ja Minullle aivan sama mikä korkki, en usko huomaavani maussa mitään, nikkaakin tainnut maistaa viimeksi vuonna -20 eli jos nyt maistaisin niin en osaisi verrata entiseen

olen muuten saanut elmäni aikana kaksi viskipulloa tyhjäksi asti, lagavulin ja talisker, kaikki muut ostamat ovat etelleen vajaita

eipä ole tainnut kirkkaita pulloijakaan tyhjentyä kun ehkä kaksi leijonaa ja kaksi kossua, jaloviinaa ei ole tyhjentynyt vielä ensimmäinenkään

Vormuloita kun katselin tänään, niin Mersedes kuskien päät nyökki suorilla kuin tikalla puuta nokkiessa. Saattaa näköelin olla ihmeissään suoran päässä.
Luulen, että Vokotin Mersussa kyyti on paljon tasaisempaa ja hienostunuisempaa. Ainakin kuskin paikalla.
Taitaa tulla Max vs. leclerc kausi.

Melko härön värinen Rolssi ollu pari päivää parkissa tuossa kaduilla.

Screenshot_20220410-054541_QuickPic.webp

Vähän niinku seekkerin hilux, mutta pojille.

Saakohan Ukrainalaiset työnnettyä Venäläiset ulos maasta. Riippuu varmaan, miten aseapua tulee paikalle.

Varmaan tärkeämpi luku on, moniko sotaan lähteneistä on vielä taistelukuntoinen/haluinen.

Back
Ylös Bottom