Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ ootteko työ pannu vielä kertaakaan niin, ettei raportoitu pakkikselle? Kysyy tietämätön81

Joo on tullu pantua raportoimatta. Pitänee petrata.
En tosin tiiä tulisko tänne muuta kirjotettua kuin panojuttuja. Siinä menis asiallinen keskustelu raiteiltaan.

Pitäiskö tuo määritellä?
Eilen ei maistunu toiselle niin hieroin kipiää selekää samalla kun toinen hiero kikulit ja nyytit. Tuo ei kait pannu -juttu ole?

Huhhuh nyt on melkoiseksi mennyt kun ministeritasolla annetaan tämmöisiä lausuntoja.
Miettiny itekin, jo ennen Ukrainaa, että ois kiva aloittaa ampumaan pistoolilla. Jääny vähän vaiheeseen, mutta jos tuo kaikki byrokratiakin tuosta vielä helpottais, niin kohta on melkein jo pakko :D

Ja vaikka oiskin tota nykybyrokratiaa, niin frendin kanssa, jolla luvat, sais varmaan käytyä puolisäännöllisesti..

Sä vähän nyt vedät taas mutkia suoraksi. Ei se ihan noin mene.

kyllähän se vaan hyvin pitkälle menee

vai oletko samaa mieltä, että baarissa yksin istuva mies ja yksin istuva nainen ovat tasavertaisessa asemassa

eivät ole, kyllä se on se nainen joka saa tekemättä mitään huomiota osakseen, mies saa istua 99% ilman huomiota

ja mistä Minä tämän tiedän? esimerkiksi siitä, että olen itsekkin mennyt pitämään seuraa yksin istuneelle naiselle, minulle taas yksin istuessa tullaan pitämään seuraa noin muutamia kertoja vuodessa piipahtamistiheyden ollessa noin joka pe ja la

Joo on tullu pantua raportoimatta. Pitänee petrata.
En tosin tiiä tulisko tänne muuta kirjotettua kuin panojuttuja. Siinä menis asiallinen keskustelu raiteiltaan.
Pakko kyllä ihailla, jos jaksaa vuosikausien (-kymmenten?) parisuhteen jälkeen vielä raportoida panojutut pakkikselle :D

Minähän olen muutenkin vähän tämmöinen yksityinen ihminen tiettyjen asioiden suhteen, niin oon vetäny kyllä aika selvän rajan siihen, etten oman parisuhteen juttuja pakkikselle tuo.

kyllähän se vaan hyvin pitkälle menee

vai oletko samaa mieltä, että baarissa yksin istuva mies ja yksin istuva nainen ovat tasavertaisessa asemassa

eivät ole, kyllä se on se nainen joka saa tekemättä mitään huomiota osakseen, mies saa istua 99% ilman huomiota

ja mistä Minä tämän tiedän? esimerkiksi siitä, että olen itsekkin mennyt pitämään seuraa yksin istuneelle naiselle, minulle taas yksin istuessa tullaan pitämään seuraa noin muutamia kertoja vuodessa piipahtamistiheyden ollessa noin joka pe ja la
Mä jaksa sulle alkaa rautalangasta taas mitään vääntämään. Sovitaan nyt sitten taas, että miehiä sorretaan jne.

jos Susta ja G eivät saa vastata niin moniko mies on ajatunut suhteeseen NAISen aloitteellisuudesta johtuen?

entä moniko nainen on päätynyt suhteeseen johtuen Miehen aloitteellisuudesta?

Miettiny itekin, jo ennen Ukrainaa, että ois kiva aloittaa ampumaan pistoolilla. Jääny vähän vaiheeseen, mutta jos tuo kaikki byrokratiakin tuosta vielä helpottais, niin kohta on melkein jo pakko :D

Ja vaikka oiskin tota nykybyrokratiaa, niin frendin kanssa, jolla luvat, sais varmaan käytyä puolisäännöllisesti..
Paikallinen sra-kurssi on 14.5.

Siitä se homma lähtis etenemään.

Eihän sillä ole väljä kuka sen suun avaa ekana.

Itsellä ollut tapana avata suu ja sillä saa usein aikaan hyviä asioita. Toistaiseksi kukaan ei ole kuollut, joten tilanne positiivinen.

Pakko kyllä ihailla, jos jaksaa vuosikausien (-kymmenten?) parisuhteen jälkeen vielä raportoida panojutut pakkikselle :D

Minähän olen muutenkin vähän tämmöinen yksityinen ihminen tiettyjen asioiden suhteen, niin oon vetäny kyllä aika selvän rajan siihen, etten oman parisuhteen juttuja pakkikselle tuo.

Siis onhan tuo nyt sellainen tapahtuma mitä pitää raportoida. Mieti nyt, joka päivä mietit sitä aamusta iltaan. Kaikki mitä teet tähtää siihen. Oot jopa itsekin saanu alkus siitä. Ei sillä väliä onko vuosikymmenten tie takana. Aina yhtä hohdokas tapahtuma. Siinä kaikki asiat katoaa mielestä. Ei murheita.

Parempi tuota on raportoida kuin esim auton ostoa. Kaikki raportoi auton oston. Vaikka ei niin hohdokas tapahtuma. Onhan se hienoa, mutta ei mikään kliimaksi. Ei kuti lennä autoliikkeen tiskille. Ja parin ekan ajon jälkeen ei aiheuta mitään tunteita.

ei olekkaan, mutta mitäpä veikkaatte:

keskiverto nainen joka ei ujouttaan saa suutaan auki tai keskivero mies samalla ominaisuudella

kummankohan pariutuminen on todennäköisempää ja kummanko sinkkuuden muuttuminen pinttyyneksi on se todennäköisempi vaihtoehto

Parempi tuota on raportoida kuin esim auton ostoa. Kaikki raportoi auton oston. Vaikka ei niin hohdokas tapahtuma.

ehkä jos autonkin saisi ilmaiseksi siitä kannattaisi hehkuttaa, eihnä sitä maksettua piluakaan kovin hohdokkaana pidetä, onhan se TÄYSIN eri suoritus saako sitä toisen halusta vai aivan vaan sen takia että toinen antaa rahan takia

Mieti nyt, joka päivä mietit sitä aamusta iltaan. Kaikki mitä teet tähtää siihen.
No, pakko se on sanoa, etten minä kyllä jaksa enää pillua miettiä aamusta iltaan :D Kitaroita, kolotuksia, kissoja, lounasta, illan reenejä ja sen sellaisia varmaan tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä.

Joko pitää korvaushoitoa hakee?

Siis onhan tuo nyt sellainen tapahtuma mitä pitää raportoida. Mieti nyt, joka päivä mietit sitä aamusta iltaan. Kaikki mitä teet tähtää siihen. Oot jopa itsekin saanu alkus siitä. Ei sillä väliä onko vuosikymmenten tie takana. Aina yhtä hohdokas tapahtuma. Siinä kaikki asiat katoaa mielestä. Ei murheita.

Parempi tuota on raportoida kuin esim auton ostoa. Kaikki raportoi auton oston. Vaikka ei niin hohdokas tapahtuma. Onhan se hienoa, mutta ei mikään kliimaksi. Ei kuti lennä autoliikkeen tiskille. Ja parin ekan ajon jälkeen ei aiheuta mitään tunteita.
Kiva sitten jälkikasvullekkin kun voi näyttää pakkikselta tarkan raportin että katsopas pikku-G, näin sinut saatettiin alulle.

No, pakko se on sanoa, etten minä kyllä jaksa enää pillua miettiä aamusta iltaan :D Kitaroita, kolotuksia, kissoja, lounasta, illan reenejä ja sen sellaisia varmaan tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä.

Joko pitää korvaushoitoa hakee?

Kyllä pitää käydä mittautta arvot. Korvaushoito tuosta tulee. Mikä ihan fine, ei tuossa hävettävää. Ikää tulee niin väkisin arvot huononee.

Itekkin tulee treenejä mietittyä, mutta sitä kautta että parempi pan ku on kondiksessa.

Back
Ylös Bottom