Oli joskus musiikinopettajan ilmoitus muusikoiden net:ssäTaas luin väärin.
Mikä mua vaivaa?![]()
Panotunteja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli joskus musiikinopettajan ilmoitus muusikoiden net:ssäTaas luin väärin.
Mikä mua vaivaa?![]()
Sitä on jonkun verran harjoteltu että saa tuon menemään sisään.Mun petikaveri tänään on nutellapurkki.
Tämä oli kokemusasiantuntijan lausunto, emmä jaksa panojuttuja keksiä.
EihyiheiEIII!!! Nyt yök hyi oikeesti. Älä häpäise mun nutellapurkkia tommosella ajatuksella.Sitä on jonkun verran harjoteltu että saa tuon menemään sisään.
Kyllä se on kivaa kun natsaa hyvin yhteen. Uskon et joskus pääset nutellan jakamaan mukavan kikkeliolennon kanssa.Hyvä. Mä oonkin taas kaipaillut kokemusasiantuntijoiden kertomuksia, niitä on kiva kuunnella.
No jaa… ehkä pääsen, ehkä en.Kyllä se on kivaa kun natsaa hyvin yhteen. Uskon et joskus pääset nutellan jakamaan mukavan kikkeliolennon kanssa.
kolme kierrosta myöhemmin päästiin tyytyväisinä nukkumaan.
on täysin valmis nukkumaan
Niin.En jotenkin vaan yhtään ihmettele, että tietyillä ei käy flaksi tai ei elämä yllätä iloisesti, kun lukee näitä juttuja. Ei tietty suoraan haihäkkiin kannata heittäytyä, mutta kummiskin.
flaksi vois varmaan käydä, jos viitsis tehdä asialle jotain. Tai näin ainakin luulisin.
Sä vähän nyt vedät taas mutkia suoraksi. Ei se ihan noin mene.näin on, sinunkaan ei tarvisi kun mennä yksin lauantaina alueelle niin saisit valita
olisipa se meilläMiehillä yhtä helppoa
toki kotona istumallakin saat valita, menet vain tinneriin