Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just, ostin jotain turhaa, koska merkki.

Voi ihmislasten typeryys...

johonkin se raha on käytettävä, olenhan ostanut tässä vuoden sisään kaksi rannekelloakin vaikka en olisi tarvinnu

välillä se vaan tulee pakottava tarve ostaa jotain ja siitä tunteesta ei pääse eroon ennren kun on ostanut

ja lippalakkikaupalla tuin 3. hengen yritystä, eli nuorison yritys sai rahaa vaikka en ikinä tuotetta käyttäisi

Millainen kompura olisi hyvä tee-se-itse hommiin omakotitalossa? Käyttöä olisi satunnaisesti: mm. listoitusta, uimapatjan täyttöä, fillarit, auton renkaat, satunnaiset rakennusprokkikset jne. Olisi ulkoverhouskin talosta olisi menossa vaihtoon, mutta siihen hommaan taitaa olla parempiakin ratkaisuja kuin runkonaulain kompuran letkun päässä... Biltema/Motonet/Tokmanni halvimpien kanssa se varmaan menee vähän ajan päästä toriin myyntiin ja sitten ostaa sen hyvän.
Mulla on kyseisiin askarteluihin tämä: https://www.motonet.fi/fi/tuote/7001159/BLACKDECKER-19512-NK-paineilmakompressori-15-Hp-12-l
Ainakin ite olut tyytyväinen.
Tallissa olisi isompi kompura mutta on sen verran raskas että ei sitä jaksa raahata, pitäis hankkiutua eroon.

Eilen päänsärky niskajumista, tänään koko kropan lihasjumi. Ja aina krooninen pääjumi.

Elämä on vitun ihanaa ja ikääntyminen perseestä,

Mulla tämmönen, toki joku vanhempi malli.

On ollu hyvä.

Mulla lojuu tollane piskune autotallin nurkassa. Moitteetta täyttää auton ja fillareiden gumit ja lasten uima-altaat sun muut patjat. Sain ilmatteeks muutama vuos sitte.

39598E37-1485-48E0-918F-EF06F3BC51D3.jpeg

edit. Naputtelinhan mä tolla ja naulapyssyllä 120m aitaa. 90mm levystä pystylautaa sentin välein. Hyvin pelitti.

Viimeksi muokattu:
Eilen päänsärky niskajumista, tänään koko kropan lihasjumi. Ja aina krooninen pääjumi.

Elämä on vitun ihanaa ja ikääntyminen perseestä,

Sikkee homma mulla, ei oo päätä särkeny kertaakaa noin puoleen vuoteen. Sitä ennen säännöllisesti. Muuttu pari asiaa: Suurimpana en oo juonu energiajuomia sen koommin. Enkä juo kahviakaan. En kofeiinia missään muodossa. Toinen on pysyvän seisomatyön aloittaminen. Tämä vähän myöhemmin, tammikuusta. Eli 4kk seissyt (koko mies, ei pelkkä muna) töissä. Ei oo hartiasärkyjä ollu. Kolmantena oon käyny puoli vuotta kuntopotkunyrkkeilyssä. Mainostavat sitä sanoilla: Kuntopotkunyrkkeilyn suosio perustuu selkä- ja niskalihaksia rentouttaviin liikkeisiin, jotka rentouttavat lihaksia ja lievittävät sen ansiosta myös niskasta lähtevää säteilevää päänsärkyä.

Että joku näistä tai kaikki yhteensä. Veikkaan vahvasti kofeiinin pois jättöä. Suositelen toki kaikkia noita.

Edit. Tuohon viimeiseen lauseeseen, itte olen ikääntynyt eniten naamasta. Tukka lähteny ja parta harmaantuu. Perseestä en oo huomannu ikääntymistä, senkun tiukkenee kun tässä treenailee.

välillä se vaan tulee pakottava tarve ostaa jotain ja siitä tunteesta ei pääse eroon ennren kun on ostanut

nämä liiketoimet tein kuitenkin osuuspankin viisaiden neuvosta

teinkö @dave tyhmästi?

Näyttökuva 2022-03-30 kello 10.06.44.jpg

enää ei ole Elissaa niin raakasti, kun olen sitä nyt kahteen kertaan myynyt ja ostanut Sampoa tilalle #nalle

Näyttökuva 2022-03-30 kello 10.12.55.webp

^^ Ihan kuin minun työviikko tällä viikolla yleensä;
Maanantaina käynnistelyä, töitä hieman kuvaa isommilla panostuksilla ti-to, perjantaina jäähdytellään ja konekin sulkeutuu viimeistään klo 14.00.
Valitettavasti ei aina pysty tähän mutta tämä on pyrkimys. Ja se, ettei tulisi tehtyä yli 30 h/vko mutta se onnistuu vaihtelevasti. Q1/2022; not.

jo IsoG olisi poikaMies niin mistä lähtisin honmaamaan sitä panosta työhön kaveria? tai panosta parisuhteeseen

anna hyviä vinkkejä, alota vaikka viiden pisteen vihjeellä, siis #viidenpisteenvihje #suomentietoviisas

jo IsoG olisi poikaMies niin mistä lähtisin honmaamaan sitä panosta työhön kaveria? tai panosta parisuhteeseen

anna hyviä vinkkejä, alota vaikka viiden pisteen vihjeellä, siis #viidenpisteenvihje #suomentietoviisas

Pitkälle vietynä: Hommaa koira. Joku helppohoitoinen keskikokoinen rekku. Lenkillä pysää haistelemaan muitten koirat ja siitä tulee juttua itsestään. Koirapuistoissa mimmejä vaikka kuinka, jutelkaa koirista. Käyt pentukurssilla, osallistujat pelkkiä mimmejä, iso osa munankipeitä. Siinä ajautuu väkisinkin panohommiin. Paljon on sinkkumimmejä koirien kanssa. Bonarina: jos ei irtoa niin loistavaa seuraa ja tekemistä koirasta.

Ja tod näk ei tartte noin pitkälle viedä. Kunnollinen koiranottoprosessi on semmonen, että tutustut eka rotuihin mikä kiinnostaa. Otat yhteyttä kenneleihin, käyt katsomassa millasia rekut on. Hyvin monesti kennel o sijoittanut koiria ja lähiseudulta löytyy joku sinkkumimmi koiran kera. Jos sua kiinnostaa se koirarotu mikä hänellä, olet kiinostava. Käyt rekkunäytteluissä tutustumassa koiriin, silittelet ja kehut niitä. Siitä pääset mukaan lenkille. Mikä tarkoittaa panemista.

Käyt rekkunäytteluissä

on tullut käytyä, ja mikä se on, mätssou

en saanu

mätsouissa käynyt useammankin kerran, haavaintoni mukaan vosut sielä kiinnostuneita onely koirista, ei yleisössä seisoskelevista poikaMiehistä, pinttyneistä

kävin tuossa hetki sitten eläinkaupassakin "katselemassa eläimiä" #hehe

on tullut käytyä, ja mikä se on, mätssou

en saanu

mätsouissa käynyt useammankin kerran, haavaintoni mukaan vosut sielä kiinnostuneita onely koirista, ei yleisössä seisoskelevista poikaMiehistä, pinttyneistä

kävin tuossa hetki sitten eläinkaupassakin "katselemassa eläimiä" #hehe
oisit hypänny kehään siinä vaiheessa kun kuulutettiin että valitaan paras uros

Back
Ylös Bottom