Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos yhtään lohduttaa, niin minä sain nukuttua erinomaisesti ja olo on levännyt.

edit. viime yön, niinkuin kaik edellisetkin yöt.

Minä myös, rasitan ruumiini kuntoilusalilla maksimireenillämaksimipainoilla niin joka ilta olen lopen uupunut ja uni maistuu

olisipan "yhdeksänkymmentä hiirtä myös"!

Minä myös, rasitan ruumiini kuntoilusalilla maksimireenillämaksimipainoilla niin joka ilta olen lopen uupunut ja uni maistuu

olisipan "yhdeksänkymmentä hiirtä myös"!

Minä enniin välitä painavien esineiden kantelusta. Riittää että penkiltä nousee perse... Oma ja emännän kun tuota joutuu tämän tästä nostella. Hiiriä harvase ilta.

Sen sijaan nuo huitomisleikit kiinnostaa ja on tuonut runsaasti sisältöä. Eilenkin tunti askelluksen harjoittelemista, torjumista ja lyömistä. Kyllä on kivaa. Neljä tuntia viikkoon tuota kun kuntohakkaamisen ottaa mukaan. Jo on vyötärö hoikistunut ja posket kaventunu. Parin kk päästä olis vyökoetta taas siitä sitten etiäppäin. Jos reenais vainhoille päiville vielä mustan vyön.

89fa5bf12e57c9d5791f7feedd83103d.jpg.webp

Jos yhtään lohduttaa, niin minä sain nukuttua erinomaisesti ja olo on levännyt.

edit. viime yön, niinkuin kaik edellisetkin yöt.
No onhan se kiva kuulla, että Porin suunnassa uniasiat on kunnossa.👌🏻

E. Uskon ja toivon, että nukkumisen ongelmat vähenee, kun tämä koulu loppuu. Ei tarvii stressata niin paljoa.

No onhan se kiva kuulla, että Porin suunnassa uniasiat on kunnossa.👌🏻

E. Uskon ja toivon, että nukkumisen ongelmat vähenee, kun tämä koulu loppuu. Ei tarvii stressata niin paljoa.

Kuntit hei.

Tässä ketjussa kun on yhteenlaskettuna vuosikymmenten kokemus asiasta, niin millaiset verkkarit parhaat sohvalla röhnöttämiseen ja muuhun kotona tapahtuvaan mitääntekemättömyyteen?

Ihan pelleilyähän toi oikeasti on. Hollywood paskaa pahimmillaan.

Neekerihommaa, tunteet menee yli järjen kuin lapsilla ja väkivaltaisia. USA:n rikostilastot todistaa. Huomenna sitten drive by ja ammutaan läpsijä ja muutama sivullinen, jos olis normi street n**ga porukkaa nämä.

Kuntit hei.

Tässä ketjussa kun on yhteenlaskettuna vuosikymmenten kokemus asiasta, niin millaiset verkkarit parhaat sohvalla röhnöttämiseen ja muuhun kotona tapahtuvaan mitääntekemättömyyteen?
Tuota ikääkin kun on jo, niin oma valintani Pu(u)ma.

Näissä on joku tosi pehmoinen sisusta, joka suorastaan hivelee reisiä ja nyyttejä.

Oiskohan nää aika lähellä näitä:

https://www.intersport.fi/fi/tuote/puma-ess-logo-pants-fl-cl-jr-collegehousut-56545941/?color=HARMA (ei oo kyllä mulla vaan mikään lasten koko :D)

Nykyjään renkaat menny äänekkäämmiksi kun sähköautot painaa niin paljon, että renkaat speksattu kovemmiksi/kantavammiksi. Ens talvena täytys löytää uudet kitkat missä ei ole noita ylipaino speksejä.

Jaha, laitospuolen lakkoilu vaikuttaa melkoisen paljon meilläkin, leikataan vain murto-osa listan potiloista. Vähä meinaa tylsäksi käydä.

Pillua ja bodaustakin tekis mieli. Kuten aina. Olivat työpaikalla laittaneet mun laukkukaapin tärvellen.

IMG_20220329_101047.webp

Tuota ikääkin kun on jo, niin oma valintani Pu(u)ma.

Näissä on joku tosi pehmoinen sisusta, joka suorastaan hivelee reisiä ja nyyttejä.

Oiskohan nää aika lähellä näitä:

https://www.intersport.fi/fi/tuote/puma-ess-logo-pants-fl-cl-jr-collegehousut-56545941/?color=HARMA (ei oo kyllä mulla vaan mikään lasten koko :D)
Futherille sopiva tuo 152 koko.

Tällä hetkellä jalassa jotku umbrot suorilla lahkeilla, alkaa olla sen verran rispaantuneet (sekä nämä että muutkin kaapissa olevat) että tehtävä hankintoja kohta.

Kuntit hei.

Vaimo osti mulle parit nosh verkkarit samalla kun tilas skideille vaatteita

Siinä on mukavimmat housut mitä on. Erittäin pehmeetä kangasta. Mukava rötvätä. Just nyte töissä Lidlin verkkarit! Hintalaatu hyvä kun ei maksanu juuri mittä. Laatu sen väärti, kovaa kangasta ainakin pesun jälkeen. Mutta menee töissä.

76E4D9F2-04CD-413F-8810-B824AC15D90D.webp

Back
Ylös Bottom