Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kitkoilla ajellaan. Kesäkumit on melkeen äänekkäämmät ja kovemmat.kesäkumit Mielessä?
Jos yhtään lohduttaa, niin minä sain nukuttua erinomaisesti ja olo on levännyt.
edit. viime yön, niinkuin kaik edellisetkin yöt.
Kitkoilla ajellaan. Kesäkumit on melkeen äänekkäämmät ja kovemmat.
Minä myös, rasitan ruumiini kuntoilusalilla maksimireenillämaksimipainoilla niin joka ilta olen lopen uupunut ja uni maistuu
olisipan "yhdeksänkymmentä hiirtä myös"!
No onhan se kiva kuulla, että Porin suunnassa uniasiat on kunnossa.Jos yhtään lohduttaa, niin minä sain nukuttua erinomaisesti ja olo on levännyt.
edit. viime yön, niinkuin kaik edellisetkin yöt.
No onhan se kiva kuulla, että Porin suunnassa uniasiat on kunnossa.
E. Uskon ja toivon, että nukkumisen ongelmat vähenee, kun tämä koulu loppuu. Ei tarvii stressata niin paljoa.
Varmaan tekee kerrankin töitäOnko doownek saanut bannit/naista/tippurin/jokumuumikä kun ei ole näkynyt.
Ihan pelleilyähän toi oikeasti on. Hollywood paskaa pahimmillaan.
Tuota ikääkin kun on jo, niin oma valintani Pu(u)ma.Kuntit hei.
Tässä ketjussa kun on yhteenlaskettuna vuosikymmenten kokemus asiasta, niin millaiset verkkarit parhaat sohvalla röhnöttämiseen ja muuhun kotona tapahtuvaan mitääntekemättömyyteen?
Futherille sopiva tuo 152 koko.Tuota ikääkin kun on jo, niin oma valintani Pu(u)ma.
Näissä on joku tosi pehmoinen sisusta, joka suorastaan hivelee reisiä ja nyyttejä.
Oiskohan nää aika lähellä näitä:
https://www.intersport.fi/fi/tuote/puma-ess-logo-pants-fl-cl-jr-collegehousut-56545941/?color=HARMA (ei oo kyllä mulla vaan mikään lasten koko :D)
Kuntit hei.
Tässä ketjussa kun on yhteenlaskettuna vuosikymmenten kokemus asiasta, niin millaiset verkkarit parhaat sohvalla röhnöttämiseen ja muuhun kotona tapahtuvaan mitääntekemättömyyteen?